fredag den 3. december 2010

5 julekort mere.

og hele 2 indlæg i dag. Hmmm...
---
Det første er kortet jeg lavede i scrapforeningen i aftes.
De andre er dem jeg havde planer om jeg skulle have lavet også - hihi.
Da jeg er lidt ideforladt for tiden, gjorde jeg det at jeg fandt billeder af kort jeg rigtig godt kunne lide på andres blogge. Så havde jeg billedet på min pc skærm mens jeg hurtigt samlede et lille kit til at lave kortet af.
Hvert kit fik sin egen plastiklomme. Og da jeg jo ikke havde det originale billede at kigge på da jeg lavede kortet af mit kit... tjaee... så blev kortene jo slet ikke som originalen.
Hi Hi.
Det var faktisk ret sjovt at lave kort på den måde. Og det gør jeg helt sikkert igen.
Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg har de forskellige kort fra som jeg har liftet, da jeg som regel gemmer billeder på min pc hvis jeg falder over noget jeg synes er rigtigt lækkert.

Dog er jeg ret sikker på at det næste kort - med den store røde blomst er et lift af et af Johanna/pojjos kort.

Så det var dagens kort som jeg har hygget mig med at lave.

God fredag aften - og god weekend.

7 kommentarer:

  1. Nogle meget søde kort og en god ide at samle nogle kit... forsat god december...

    SvarSlet
  2. mums nogle lækre kort
    god weekend til dig

    SvarSlet
  3. Det var da en rigtig god ide, at samle et kit. Dine kort ser super flotte ud
    Rigtig god aften og weekend.

    SvarSlet
  4. Super idé du fik dér - og kortene er blevet så flotte :)
    Også en go' fredag aften til dig :)

    SvarSlet
  5. Så er du rigtig kommet i gang igen! Super fedt og mega flotte kort :) keep it going!

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine kort du har lavet!

    Har ikke været her forbi før - men det er bestemt ikke sidste gang jeg kigger forbi din blog!

    SvarSlet
  7. Flotte kort, og sikke da smart med din nye lifte-ide.

    SvarSlet