fredag den 19. november 2010

Lidt nyt - langt om længe ... haha...

Hej Folkens.
Nu er jeg næsten klar til julemarked på søndag.
Der har sørme været drøn på et stykke tid, man vil jo gerne have noget med når man skal afsted.
Der kommer lidt billeder af lidt af produktionen de næste dage.
---
Jeg havde også lavet lidt til Scrapsisters... men har valgt at trække mig fra teamet.
Hvorfor vil jeg ikke komme nærmere ind på her.
Men nu har jeg prøvet det - og det var det!
Så billederne af noget af det jeg havde lavet kan I få her. Så håber jeg de er gode nok. *G*
Jeg vil faktisk også hellere bare lave til min egen blog. :)
---
Jeg har stort set ikke fået Scrappet i næsten 1½ måned. Det er ihvertfald ikke blevet til ret meget.
Men dette fyrfadslys kort har jeg da fået lavet.
Og så har jeg sørme lavet et LO fra min søns første jul tilbage i 1991
Jeg bliver vist aldrig LayOut Scrapper.

Jeg håber I alle har det helt fantastisk og at jeg snart får tid til at komme lidt rundt på Jeres blogge igen.
---
Den lovede Candy kommer også snart. Nu kan det jo passende blive en lille julecandy.
Knus fra den travle.

7 kommentarer:

  1. Det var jo trist at du har trukket dig fra teamet, men det lyder jo som en beslutning du har fint med - og så er det jo som det skal være ;)
    Det fyrfadskort er bare sødt! ...og så glæder jeg mig da til at se en hel masse mere her på bloggen.
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet
  2. Jamen hvor dejligt at se lidt til dig igen.
    Vi ved jo, at du er en travl dame, så fint du lige får tid at vise lidt af din produktion.
    Rigtig sødt lyskort og også lauout. Det skulle du nu dyrke lidt....

    God weekend og fortsat god arbejdslyst med alle dine ting.

    SvarSlet
  3. Skønt at høre fra dig igen.
    Så fine ting du har lavet. Og sikke en herlig nisse der er på dit kort.
    Også et dejligt LO, fortsæt med det ( øvelser gør mester :-) ), og det er jo en skøn måde, at gemme sine minder på.
    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  4. Fine ting du har lavet.. hvor er han sød nissefar, og dit LO kunne lige så godt være et jeg havde lavet.. Min dreng er også den årgang og billederne er de samme.. hi hi skægt nostalagi.. Glæder mig til at se mere på din blog..

    God weekend og håber julemarket går godt

    Jayne

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre fra dig igen. Du er jo en travl dame med mange jern i ilden. Håber du får et godt salg til julemarkedet. Ærgerligt at du stopper hos SS, men respekt for din beslutning, det gælder om at følge sit hjerte. Vi ses lige pludselig. KH 10na

    SvarSlet
  6. godt at høre fra dig igen :) held og lykke med markedet!
    Synes sagtens du kan lave LOs ;) flere tak!

    SvarSlet
  7. Dejligt at se dig igen : ) super sødt lyskort du har lavet.
    mht Lo du kan rolig forsætte ; )

    SvarSlet