mandag den 1. november 2010

Jeg har fået scrappet... :)

Men den ene ting må jeg ikke vise - hehe....
---
Dette kort er et bestillingskort til Dåb nu her i november.
Dåbsbarnet læser sikkert ikke blog endnu - hihi.
Jeg var til Scrap i Esbjerg i lørdags, og det var bare smadder hyggeligt at være dernede.
Supersøde var alle de andre der var der, og vi hyggede rigtig med Bernd´s friskbagte kage, Bentes lækre boller, Annettes KÆMPE slikpose - og min chokolade. Det er da ikke så mærkeligt at man ikke fik lavet så meget hva?
Det blev dog til et par sider i min minibog,(der kommer snart billeder af den) og så fik jeg gjort klar til lyskort til om aftenen.
---
Lørdag aften var jeg i Billund centret til make n take med Billund Scrapgirls...
Og hold da helt Kæ** hvor havde vi travlt. Der var fuldt optaget ved bordene fra 10 min. efter vi åbnede - og stort set til lukketid. Men det var nu også ret sjovt, og der var stort set kun glade mennesker omkring os hele aftenen, og mange børn gik stolte hjem med en æske, en bog eller et kort de selv havde lavet.
---
Vores bespisning af Billunds pensionister fredag aften gik også over al forventning - og det var en flok glade og mætte mennesker der gik hjem fra os ved 21 tiden.
---
Så alt i alt har det været en travl Weekend - men sikken respons og taknemmelighed man blev mødt af ... Det er jo simpelthen det der gør at man gider. Og jeg glæder mig garanteret mindst ligeså meget som pensionisterne gør til Vores spiseaftner.
---
Søndag var jeg TRÆT!
Og lavede absolut kun det allermest nødvendige, og det var bestemt ikke meget jeg synes var nødvendigt ... haha.
---
Men nu er jeg klar igen.
Ikke mere bla bla bla for denne gang.
Knus herfra.

8 kommentarer:

  1. Hold da op for en weekend. Men det hjalp jo med det gode selskab, så mærker man ikke trætheden.....LOL.
    Men jeg forstår godt, du var træt søndag.
    Sødt kort du fik lavet.

    SvarSlet
  2. Etter en så travel weekend håper jeg du fikk slappet av på søndag, Dorthe ! Nydelig kort du har laget her oppe, gøy med paper piecing (hva heter det på norsk eller dansk, tro ?) og mønsterpapiret er jo så flott :-)
    Ha en fin dag i dag !

    SvarSlet
  3. Travel helg, skjønner jeg.
    Men du har nå iallefall hatt roen nok til å lage dette koselige dåpskortet. Herlig motiv.
    Klem.

    SvarSlet
  4. Travl weekend! Det kan være dejligt - men så er det godt at søndagen er opfundet!
    Rigtig fint kort :-)

    SvarSlet
  5. Et rigtig sød kort du har fået lavet :o) Der er ikke noget at sige til, at du var træt søndag. Det tror jeg vi alle ville have været... Kan stadigvæk huske hvor længe conventionen sad i kroppen... Det glæder mig at der er lidt gang i scrapperiet igen..

    SvarSlet
  6. Det er et supersødt kort!
    Det lyder som en travl, men hyggelig weekend trods alt.

    SvarSlet
  7. Hold da op en weekend, skønt at høre lidt fra dig igen. Og et rigtigt sødt kort du har lavet
    Glæder mig til at se din minibog

    SvarSlet