torsdag den 25. november 2010

Hold da så k***...

hvor jeg da bare synes tiden er fløjet afsted på det sidste.
Det er helt vildt.
Nå... jeg lovede billeder af julemarkedsproduktionen... ehmm...
jeg kan bare ikke finde cameraet - det er pist versvunden.
Jeg har ikke set det siden jeg pakkede det til julemarked. Så .... ?? Ingen billeder har jeg nok af .. hihi.
Men her er et der var i Jyske Vestkysten forleden - fra markedet. Det er taget lige før vi åbnede, og derfor er der stille og fredeligt... Men jeg skal da lige love for det blev anderledes. hehe... både min niece (hende den pink/sorte) og jeg havde vildt travlt stort set hele dagen. Fantastisk!!!
Det var sjovt og hyggeligt - og dejligt med masser af ros fra mennesker der kunne huske de havde købt sidste år - og derfor kom igen i år - så får man da ikke bedre reklame hva?
Nu skal jeg så lige afsted igen søndag - hihi ... og så er der ro på i lejren igen (håber jeg)
Er ved at få ondt i halsen - og fryser som en lille hund - meeenn.... det har jeg altså ikke tid til *G* BASTA!!!
---
Knus fra pipsen

8 kommentarer:

  1. Skønt at I havde en go' Julemarkedsdag - og jow det er da super reklame at folk kommer tilbage igen :)

    SvarSlet
  2. Ser hyggeligt ud pips : ) dejligt med masser af kunder.
    Håber ikke du bliver rigtig syg, det er bare slet ikke fedt når man har en masse andet man gerne vi.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  3. Det så koselig ut.
    Kjekt at du får solgt !
    God bedring med halseondet!!

    SvarSlet
  4. Hold da op. Det ser også flot ud...og det tager da tid at lave alt det. Dejligt med gengangere blandt kunderne. Det er jo god reklame.
    Men hyggeligt at se dig i Vestkysten. Især når vi nu ikke render på hinanden i Esbjerg. ØV.
    Hyg dig under dynen - og tænk på, at du ikke må blive syg.
    Knus herfra.

    SvarSlet
  5. Håber du klarer dig igennem uden sygdom, det har ingen tid til i december.
    Dejligt med travl og velbesøgt julemarkedsdag - så ved man at man har gjort det godt.

    SvarSlet
  6. Hey du, hvor ser det bare lækkert ud. Dejligt at der var salg i alle lækkerierne. Solgte du også scraprelaterede ting (kort,æsker mm.) eller var det "kun" hjemmelavet guf?? Pas god på dig selv og god weekend. KH 10na

    SvarSlet
  7. fedt at du har været beskæftiget! Det ser godt nok lækkert ud må man sige :D

    SvarSlet
  8. wow du har da været mega produktiv.
    giv nu lige kroppen lidt hvile, det er det den ber om.

    forsat god snevejrs weekend til dig

    SvarSlet