søndag den 3. oktober 2010

Og det her var så mine bidrag til udfordringerne.

Jeg som ellers ikke laver LO, havde lavet bidrag til alle 4 udfordringer Charlotte havde lavet til Convention.
Så dette LO er mit andet nogensinde *G*
Det lavede jeg til skitseudfordringen.
---
Jeg vandt ikke noget - men det var sjovt at deltage alligevel - og hold da op der var nogle superflotte bidrag imellem.
Og det her er så mit 3. LO ever. Et efterårs LO ... haha, jeg skulle da lave et om al min syltning.
Her er kortet jeg lavede til udfordringen med hjemmelavet mønsterpapir.
Jeg klippede lidt i en kageserviet og brugte den som mask - og så embossede jeg uret i hjørnet.

Og et easelkort til skitse udfordringen.


13 kommentarer:

  1. Jeg synes da godt nok du skulle lave nogen flere LO'er - de er super flotte! ....og kortene også :)

    SvarSlet
  2. Jeg er total enig med Tanni. Du er nødt til at lave flere lo'er, for det klarer du da i fin stil. Utroligt at du er nybegynder i den genre.

    Puha, hvornår er vi mon udhvilede ovenpå den pragtfulde lørdag ?

    SvarSlet
  3. Det er vildt så flot det hele er. Og endnu mere vildt at du ikke har lavet flere LOs, for du har bare styr på det!

    SvarSlet
  4. Så flotte dinekort og LO´er er. Hvor vildt det er nummer 2 og 3.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flotte ting du har lavet til conventionen.
    Synes du skal gi' dig til at lave LO'er... de er jo så fine

    SvarSlet
  6. Ja, jeg istemmer koret, - bare se at komme igang med flere LO'er ;-D
    Super flotte ting alle sammen :-D

    SvarSlet
  7. Flott LO og flotte kort, Dorthe ! Liker så godt bakgrunnene du har laget her :-)

    SvarSlet
  8. Kom du bare igang med at lave flere layouts, de er flotte : )
    Glæder mig til at se mere

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogen lækre lo'er du har lavet... Dem kan du sagtens forsætte med... Vi vil se nogen flere... griner

    SvarSlet
  10. det er vildt flot det første layout lige mine farver, super flot dekoreret, du skal bare lave flere layouts du er super dygtig. Du må have en god uge
    knus Pia

    SvarSlet
  11. Men åh vad fina saker du gjort.

    Kram Marina

    SvarSlet
  12. For noen fantastiske kreasjoner! Den vintage LO`en er utrolig vakker! Klem...Mona

    SvarSlet
  13. du er knallflink til å lage LOèr og kort:) du er en stor insp til alle oss scrappere og kortlagere:)

    SvarSlet