lørdag den 9. oktober 2010

Mit første "Telyskort"

Gad vide hvad de hedder på dansk? *G*
---
Jeg har efterhånden fået samlet 3 turturials til forskellige af de her kort med fyrfadslys.
Og nu har jeg sørme fået lavet mit første af slagsen.
Det sad jeg og nussede med mellem tags og embossing i aftes.
Og her er slutresultatet.
og indvendig ser det sådan ud:

papiret med julestjernerne skulle jeg bare bruge her.
Nu mangler jeg så bare at forsøge de 2 andre tutter - men det bliver ikke i dag. *G*

God Lørdag.
Og Tusind Tak for alle de søde kommentarer, det er så dejligt I gider bruge tid på at smide en bette hilsen.
TAK!

11 kommentarer:

  1. Lige denne tut, har jeg også tænkt at lave, den er så sød, og kan bruges til meget andet end fyrfadslys : )
    Ser rigtig fin ud, den du har lavet ; )
    også rigtig god lørdag til dig, jeg skal liiige have pakket, skal til scrap marathon hos Love2scrap 12 timer : 0

    SvarSlet
  2. Så flot den er blevet.. det papir du har brugt inde i kortet er så fin.
    Jeg har også lavet nogle stykker...synes det er en god værtinde gaver

    Fortsat god weekend

    SvarSlet
  3. Stilig ble det.
    Og et lekkert papir du har brukt.

    SvarSlet
  4. hvor er den sød. har du mon linket til den?
    forsat god kreativ weekend til dig

    SvarSlet
  5. Rigtig sød æske, og god til andre ting end lys også.
    Får man et link ?

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot, nnnnnnnnnnnnydeligt

    SvarSlet
  7. Den er da blevet flot.. Rigtig lækker. Og noget lækkert papir som du har brugt inden i kortet. god weekend til dig.

    SvarSlet
  8. Hvor er den blevet fin!
    God weekend. Hvordan går det med benet?

    SvarSlet
  9. Et nydelig telyskort du har laget her :-) Kjempestilige papirer! Likte veldig godt motivet ditt også :-)
    Ha en fin uke.
    Klem Guro

    SvarSlet
  10. Utrolig nydelig telyskort! Fint motiv! Klem...Mona

    SvarSlet