torsdag den 28. oktober 2010

Lige et hurtigt indlæg...

*GG*
Ja jeg ved godt jeg ikke er superaktiv for tiden.
Og det bliver ikke bedre lige de næste dage.
I morgen har vi igen mellem 50 og 60 pensionister til spisning.
De skal have Bøf med løg, kartofler, sovs (ja sovs) rødbeder og asier.
Og så skal de have hyldebærsuppe med sukkercroutoner.
Og kaffe med muffins.
Så der er lige lidt travlt med at få det hele klar.
Lørdag skal jeg først til scrap i Esbjerg fra kl. 10 - 16 ... og det glæder jeg mig vildt meget til.
Så skal jeg SKYNDE mig hjem, for kl. 18 skal jeg være klar sammen med Billund Scrapgirls til lidt make and take arrangement i Billundcentret i forbindelse med "Billund Natten"
Det glæder jeg mig også meget til. Og der er masser af andre spændende ting at opleve den aften også.
Søndag...?
Der tror jeg bare jeg holder fri - haha... så måske kan jeg få tid til at komme på blogbesøg igen der... - hvem ved?
Ihvertfald vil jeg lige ønske Jer alle en god weekend.
Og til Esbjerg scrapperne... Jeg glæder mig til at se Jer.
Og det gælder jo selvfølgelig også Billund scrapperne *G*
Knus.

5 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor har du travlt.
    Jeg kan godt forstå, du ikke får scrappet ret meget. Men på lørdag skal du scrappe ....måske, samtidig med at du snakker..
    Glæder mig sådan til vi skal ses igen.

    SvarSlet
  2. Hey, dejligt at høre fra dig. Kan da godt forstå du ikke har tid til at scrappe, med dit travle program. Lørdag bliver da en super kreativ dag. Glæder mig til vi ses. KH 10na

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig hyggelig og kreativ weekend.

    SvarSlet
  4. Jamen det bli'r jo et par travle dage du skal ha' ;)...men rigtig hyg'ligt bliver det garanteret :)
    Go' weekend :)

    SvarSlet