fredag den 8. oktober 2010

Leg med nyanskaffelser.

Jeg har aldrig rigtig fået embosset ret meget. Men på Convention fik jeg leveret noget embossingpulver jeg har købt af en Scrapsister. Jeg fik også leveret 80 tags jeg også har købt af et par Scrapsisters.
Så i aften har jeg leget med tags og embossing. Jeg vandt 10 lækre valgfrie stempler for en månedstid siden, og der valgte jeg nogle der egner sig ok til embossing.
Jeg vil pynte tagsene engang ved lejlighed, så de skal kun ses som en baggrund som de er nu.
Jeg legede også med mit blending tool - haha, der skal noget mere erfaring til, men skidt - for jeg har hygget mig.
Jeg er ret vild med det her hjørne med uret.

Så skulle jeg også lige afprøve min nye Nellie Snellen punch.
Jeg lavede både grønne og røde blomster og satte sammen med glue dots - og så fik de lidt gul/guldfarvet 3D liner jeg havde i gemmerne fra dengang klør konge var knægt.
Ka ræddi godt li den punch!!!
God Weekend derude.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Flotte tager.
    Embossing er fint.

    SvarSlet
  2. Aii, hvor har du leget. Og sikke fine ting du har lavet med alle dine nye legesager.
    Alle dine nye stempler er da bare en rigtig dejlig ting at vinde, og blomsterpunchen glæder jeg mig til at afprøve....en dag vi mødes...haha.
    God weekend, og dejligt at du laver lidt hyggescrap igen.
    Synd du må nøjes med thai-mad ! Men sikkert vældig sundt.

    SvarSlet
  3. Tags er fede og sjove at lave. Og det kommer du hurtig efter, jeg syntes den er blevet ret god den med stjernen hvor du har blended rundt om... fed. Og lige sådan den med uret... Så sving du bare armen du gamle... griner... Glæder mig til at se flere tag's fra din hånd. En rigtig lækker punch du har fået fat i...

    SvarSlet
  4. Jamen der er jo heller ikke noget som nyt legetøj - så kan godt forstå du hygger dig ;D
    Det der tekststempel ser ret fint ud - hvor er det fra ?? :)
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet
  5. hvor er det skønt du er kommet i gang med at lege med alt det nye. hvor er de tags fede, er også selv vild med uret.
    og søde blomster... sjovt man kan finde nogle gamle ting i gemmerne og se det positive i igen.

    SvarSlet
  6. Flotte tags du har lavet, også blomsterne.
    Synes det stempel med tekst er rigtig flot ( jeg har også noget lignende)...tagsen med uret er bare så fed

    Ha en god weekend

    SvarSlet