mandag den 25. oktober 2010

Jeg er i live...

men jeg har godtnok været sløv i betrækket udi bloggerier i et par uger.
Dels har jeg haft migræneanfald i massevis - og så har jeg også haft et anfald af Scrapugidelighed.
Det mener jeg faktisk at kunne huske at jeg også havde sidste år ved denne her tid. Så det er nok bare noget Pips´kt.
---
Jeg fik en lille gave fra det store USA for nogle dage siden, og af tingene der var i pakken har jeg lavet disse 2 kort.

Jeg har også fået lavet 4 sider mere i min minibog - og det er vist egentlig hvad jeg har drevet det til i maaange dage.
På lørdag skal jeg til Scrap i Esbjerg - og jeg GLÆDER mig rigtig meget...
Jeg er også i fuld gang med at finde en masse til købe/sælge bordet der er denne gang.
---
Mine Tim Holtz lækkerier ER kommet (dem jeg købte på Ebay) - jeg har gået og aet dem og kigget på dem - og aet igen - haha...
Så må jeg se hvornår jeg også får brugt lidt af det *G*
---
Jeg er håbløs bagefter med at se alle de nye ting rundt om på bloggene, men jeg kan se der er lavet mange lækre og flotte ting.
Det var lige et pip herfra.
Knus.

11 kommentarer:

  1. Det er lækre kort og de metalting ser flotte ud.

    SvarSlet
  2. mega lækre kort! Scrappelysten er nok snart tilbage skal du se;)

    SvarSlet
  3. For s.... da pips... Det må du aldrig gøre mere.. Har jo gået og været nervøs for dig... Jeg var da tæt på at køre til Billund og lede efter dig... :o) Så jeg håber, at din scraplyst er vendt tilbage for at blive... Lækker kort du har fået lavet...

    SvarSlet
  4. Dejligt at se at der er liv i dig, jeg var da lige ved at være bekymret for hvordan du havde det - ;-D

    Det med scrapulyst tror jeg vi alle kender, det skal nok komme igen. Glæder mig til vi ses på lørdag :-D

    SvarSlet
  5. Jeg skal love for at du er tilbage for sikke nogle flotte kort du har lavet. Det er da træls med migræne men godt du har det bedre nu.
    vh Renne

    SvarSlet
  6. super flotte kort du har lavet
    Skønt at høre fra dig igen... troede du var gået i hi :-)

    SvarSlet
  7. Så flotte kort du har laget, må du ha det flott på scrappetreff; det er jo alltid hyggelig !

    SvarSlet
  8. Jamen, hvor er jeg da glad for at høre og se lidt til dig igen. Og dine kort er bare flotte - og helt i Pips'k stil.
    Migræne er bare sådan en træls ting, og det kan da tage scrappelysten fra alle. Men bare rolig - lysten kommer nok igen.
    Jeg glæder mig til at være sammen med dig/jer på lørdag. Jeg har netop idag samlet papirer til salgs/bytte-bordet på lørdag. Og finder nok også andet en af dagene...

    SvarSlet
  9. Hey, hvor er det godt at høre fra dig igen. Var helt bekymret for du plejer jo at opdatere din blog tit, ofte flere gange om dagen, så vi er nok lidt forvendte. Godt du er på banen igen.
    Vi ses lige pludselig. KH 10na

    SvarSlet
  10. Leeeeenge siden sist nå.
    Nydelig kort som alltid.
    KLem

    SvarSlet
  11. super søde kort du har lavet, dejlige farver

    SvarSlet