onsdag den 13. oktober 2010

Ingen Scrappelyst har jeg nok af

lige for tiden ihvertfald.
Jeg kan slet ikke komme i gang. Men nå....
det skal nu nok komme igen tror jeg.
I mellemtiden kan jeg jo så købe lidt til når lysten kommer tilbage. Ha Ha Ha.
Jeg har lige "vundet" en auktion på Ebay med dette her.
MUMS siger jeg bare, og jeg har kun 2 af tingene i forvejen - så det er bare perfekt!
Glææææder mig til det kommer til det Billundske :) - og jeg har fået mail om at det ER sendt. :)
Nåååh ja - og så er der en af mine venner der har været på indkøb for mig i HongKong - hehe... Han har købt en masse som jeg ikke rigtig aner hvad er, men det bliver jo unægteligt spændende at se... engang om en månedstid eller halvanden når han kommer her forbi *GG*.
I morgen aften skal jeg til fælles scrap i scrapforeningen jeg har meldt mig ind i - så kan det da være jeg kommer lidt i gang igen. :)
Knus herfra.

15 kommentarer:

  1. Heldige du, - så mye fint.
    Gleder meg til å se hva du får fra Hong Kong.

    SvarSlet
  2. wow så lækre Tim Holtz varer, du finder sagtens scraplysten når du først får åbnet de super sager du har købt. God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Altså jeg synes det er godt din købelyst ikke har taget skade ;p..så skal scrappelysten såmænd nok komme igen, det er der ingen tvivl om ;D

    SvarSlet
  4. sådan har vi det alle sammen en gang imellem tror jeg :) det ser ud til at være nogle spændende ting du har købt. glæder mig til at se dem brugt

    SvarSlet
  5. Så længe du kan shoppe, er jeg ikke så bekymret for dig ! hihi. Men fint køb kan jeg se.
    Og når du kommer sammen med de andre til fællesscrap, tror du så ikke lysten vender tilbage ?
    Og så skal du jo også afsted den 30. okt. Husk nu at lave en salgs/byttekasse.
    Glæder mig til at se dig igen.

    SvarSlet
  6. Lækre ting du har købt... kender godt det der med scrappe lysten, men tro mig , det kommer voldsomt tilbage og så er man bare fyldt med ideer igen. Som Aka siger... så længe købelysten er der :-)
    Ha en god dag

    SvarSlet
  7. Kan du SÅ komme igang med at scrappe..........
    Nej jeg kender det godt, men bare roligt, lysten skal nok komme tilbage. Lækre ting fra Ebay.
    KH 10na

    SvarSlet
  8. Lige pludselig så kommer scrappelysten igen :o) vi må så ikke håbe at shoppelysten fortager sig, for det er jo ikke sikkert at sønnen kan forstå, hvis i lige pludselig får røde bøffer til aftensmaden, når nu han har været på "skrump" efter conventionen... griner.. De der ting fra ebay... tror du ikke bare at du skal sende dem videre herop, når nu du ikke har lyst til at scrappe... griner

    SvarSlet
  9. Super skønne e-bay ting :o) Og bare rolg - scraplysten kommer tilbage - håber den kom allerede i går aftes :o)

    SvarSlet
  10. Huff, scrappesperre er noe av det verste som finnes.. men det hjelper ofte å kjøpe inn noe nytt. Og så Tim Holzt tinger da, den fyren er bare helt genial!! Jeg har også nettopp gått til innkjøp av litt nytt, slik at jeg kommer ut av min scrappesperre!

    SvarSlet
  11. Hei på deg!
    Lenge siden sist.
    Så mye lekkert som du har laget. Du er jo bare så kreativ og oppfinsom.
    Håper lysten din kommer tilbake snart.

    Ha en kjempefin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. Wow så mye flott du har kjøpt.
    Ha ei flott helg, klem

    SvarSlet
  13. Hei og hå.
    Det er en liten ting til deg i bloggen min.

    SvarSlet
  14. Tillykke med dit køb...sikke en masse lækre ting, mon ikke det ka gi dig lysten lidt igen?
    Håber da at du snart får den tilbage :-)
    knus

    SvarSlet
  15. Her var det masse spennende! Kommer nok til å bli morsomt å jobbe med. Så masse fint du har laget siden sist jeg var innom.
    Tusen takk for at du er med på candyen min, som jeg trekker i kveld.
    Jeg har lagt 3 lodd til deg i potten :-D
    Klem Guro

    SvarSlet