tirsdag den 5. oktober 2010

Fra memo-pins til tal-pins.

Jeg ved jeg for et godt stykke tid siden så denne ide på en blog.
Nu kan jeg bare slet ikke komme i tanke om hvor det var, så sig endelig til hvis du ved det - så vil jeg selvfølgelig linke dertil. Nu har jeg så selv gjort et forsøg med teknikken, og jeg kan rigtig godt lide resultatet.
---
Jeg tog et stykke bagepapir som underlag, fordi jeg i mit første forsøg bare fyldte hovedet på nålen op med glossy accent. Det kan man altså godt, men der findes måske en nemmere måde *G* - Det kommer jeg tilbage til.
Da det var tørret helt og ligesom dannede en boble i cirklen på nålen lagde jeg en lille rund Jenni Bowlin tal-stickers i.
Og fyldte igen glossy accent ovenpå. Det tørrer op og bliver helt klart og gennemsigtig.
her ser du alle de ting jeg har brugt.
her er jeg i gang med andet forsøg, hvor jeg startede med at sætte et lille stykke karton i hver nål, derefter en stickers på hver side - og så glossy accent. Her er der kun kommet glossy accent på 4 tallet.
Det skal tørre længe, og det sviner unægteligt noget mindre når man sætter en bid karton i hovedet før man starter med glossy accent *GG*.
og her er de første jeg forsøgte mig med tørre og klar til brug.


11 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet super fine - det må da vist afprøves ved lejlighed, så tak for how2'en :)

    SvarSlet
  2. Jøss, så supre !
    Det må jeg og prøve en gang.

    SvarSlet
  3. Hvor smart. Tak for tutten.

    Send lige en mail til mig. JEG har nemlig ikke fået ny.

    SvarSlet
  4. Rigtig smart... Tusind tak, det skal helt sikkert afprøves

    SvarSlet
  5. wow de er fede goooood ide. kom du bare med flere how 2's

    SvarSlet
  6. Du er da fyldt med gode ideer`. Det må jeg prøve en dag - det ser godt ud.
    Rigtig hyggeligt at møde dig til Convention. Håber ikke det er sidste gang.
    Kan desværre ikke komme til Billund den 14. oktober, men jeg vil forsøge at komme inden længe. Jeg holder lige øje med datoerne for scrap ude "vestpå":)

    SvarSlet
  7. wooow så super flot og kreativt,smart

    SvarSlet
  8. Det er da genialt, så smutter kødnålene nok også snart :-)- fortsat god bedring med det ømme ben :0)

    SvarSlet