onsdag den 6. oktober 2010

Fantastiske farver... eller...?

Ha Ha.... sådan ser mit ben ud nu - 1½ uge efter mit eleg(f)ante styrt.
Er det ikke nogle imponerende farver?
Benet er faktisk blåt helt ned til fodleddet - haha...
Jeg har altså passet min løbetræning trods knæet, og det er egentlig gået ganske godt.
Det gør kun "blåt-mærke ondt"
Og så lige et billede af en Lalleglad ConventionTosse. (Tak for det Annette)
Jeg havde en ret sjov dag - så det er ok med det billede - og jeg ER jo småskør så hva faen?
Nå men.... Jeg kan se min besøgstæller tikker mod 20000.
WAUW!
Så jeg begynder at samle lidt fra til en candy (eller måske flere mindre candy)
Den kommer nok i løbet af et par ugers tid. Så er I advaret.

11 kommentarer:

  1. Av, hvor ser det bare vildt ud. Er vi ikke alle lidt lalleglade til convention. KH 10na

    SvarSlet
  2. Føj for f.... av av.... Det glemte du da helt da du var til conventionen... griner.. der var nok andet i hovedet den dag. Nu er du præsenteret for min anden halvdel :o) så kan han lige se hvad der er i vente, hvis vi skulle scrappe sammen en dag :o)

    SvarSlet
  3. Ups... uha det lyder godt med en blog candy :o) jeg er også ved at samle sammen til en.

    SvarSlet
  4. Jeg tænkte faktisk på dit ben i lørdags, men fik ikke spurgt....sorry. For det må da gøre nas.
    Men du kunne jo have brækket både arme og ben- og være blevet forhindret i convention.....uha....tør ikke tænke tanken til ende.
    For ja, du var lige så lalleglad som vi andre...haha. Men dejligt foto.

    Lyder spændende med candy. Jeg har faktisk også haft tanke om noget, men der er vist flere igang/på vej lige nu. Har rundet 5000 besøg.

    SvarSlet
  5. Fyttikatta, - det der ser vondt ut.
    Godt det går bra med deg, likevel.
    Gleder meg til candyen din.

    SvarSlet
  6. Å guri malla for et blåmerke. Det så ikke bra ut. Du må nok bare sitte på en stol med bene rett ut og scrappe du. ;)

    Ønsker deg en fin torsdag.

    SvarSlet
  7. å shit hvordan du ser ut. god bedring
    også ønsker jeg deg en nydelig torsdag
    klem fra siri

    SvarSlet
  8. Sikke dog et knæ av av! Nej vi fik ikke hilst på hinanden på convention og det er jo en stor fejl , men jeg ville ikke ha genkendt dig det er helt sikkert. Så må vi se om vi støder på hinanden næste gang.
    vh Renne

    SvarSlet
  9. Nøj, hvor er dit knæ flot ;-D ;-D
    Ja, undskyld jeg griner. Sejt at du hænger i, selvom du kom galt afsted.
    Convention-tosse - HA-HA - dem er i flere af ;-D

    SvarSlet
  10. UPS... Der skulle have stået - dem er VI flere af.

    SvarSlet
  11. Av for pokker, det ser ømt ud det ben!
    Lalleglad og småskør er der bestemt ikke noget galt i at være, det gør jo heldigvis ikke ondt!
    Det var super hyggeligt at hilse på en mere af slagsen i lørdags, vi er jo nok en del! :)
    God weekend og god bedring med benet!

    SvarSlet