mandag den 11. oktober 2010

Et Skygge-box-kort og et lyskort mere.

Ja det må det hedde på dansk når det hedder Shadow - box - card... ikk? *G*
Jeg så Sanna havde lavet sådan et kort, og det var ret flot altså.
Sanna henviser til Marianne, der også har lavet et rigtigt flot kort.
Og Marianne henviser så igen til Dawn hvor der er en video der viser hvordan man laver kortet.
---
Det er super nemt at lave, der er dog ikke meget skriveplads, jeg tror jeg vil lægge et fint lille stykke papir med i cellofanposen og lidt dobbeltklæbende tape, så kan man montere det bagpå kortet når man har skrevet det man vil.
Ellers må jeg hitte på noget andet... måske en tag i en lomme som Marianne og Sanna har valgt... nu ser jeg.
Jeg synes kortet er smaddersødt og lidt anderledes.



og så endnu et lyskort. Denne her type
er så dejligt nem at lave *G* - lige noget for mig.

6 kommentarer:

  1. Festlig kort, ikke sant.
    Morsomt å lage og veldig effektfullt.
    Kortet ditt bel veldig fint.
    Kveldsklem .....

    SvarSlet
  2. Sikke flot dit julekort dog er blevet... så fin en effekt, det er med skyggen.
    Også dit telyskort er virkelig flot... sjov nisse

    Det er ca 6 uger siden jeg lavede min blog om, Hvis du kan se det, er min header en del af et LO, der hed "mig og min lillebror" ( jeg har bare ændret farven i photoshop

    SvarSlet
  3. Super flot skyggekort, det giver også lidt gammeldags look. Og en sød lys kort. Det er nemt at vænne sig til det korte hår, ærligt så har jeg savnet det. Var blevet enorm træt af det lange hår :o)

    SvarSlet
  4. Du er altså dygtig!
    Er helt vild med nissen på det nederste kort.
    Jeg har forresten lånt et af dine billeder til mit magasin, tak for det :-D

    SvarSlet
  5. Kjempeflott shadow box kort! Jeg har en liten idè til hvordan du kan lage journalling plass. Hvis du lager en lomme på baksiden som er like stor som selve kortet, så er det mulig å lage en tag som plasseres inni hvor man kan skrive på. Nå har jeg ikke sett baksiden din så jeg vet jo ikke om dette er mulig, men det er vel kanskje verdt et forsøk? Telyskortet ditt var også kjempefint! Klem...Mona

    SvarSlet
  6. Så nydelige ting du har lagd. Den boksen var genial

    SvarSlet