mandag den 11. oktober 2010

Et andet "telyskort"

Så fik jeg prøvet med en anden turturial til en lidt anden (og meget meget nemmere) type kort.
---
Der var flere der efterlyste et link til det sidste kort - så det får I lige: HER (med 6 lys)
og linket til dette her er : HER (med 4 lys)
Jeg har ikke gjort så meget ud af dette kort - men jeg kan nu egentlig meget godt lide det enkle.
Billedet er bare ikke spor godt - *GG*
---
Og så en supergod nyhed jeg lige vil dele....
Min Søn har fået job i dag - jubiiiiiii
Det er bare SÅ godt!!!

6 kommentarer:

  1. Så fik du også afprøvet denne tut : ) ser fin ud
    Mon ikke man skulle prøve at kaste sig ud, i en af dem : )
    Rigtig god solskinsdag : )

    SvarSlet
  2. Så må du hilse sønnen og sige tilykke :o) skønt for ham. Et flot telys kort.. Gad vide hvornår jeg når til at prøve dem

    SvarSlet
  3. Flot igen. Og tak for tut. Skal altså se at få afprøvet dem, for jeg synes, det er sådan en god ide.
    Tillykke til din søn med arbejdet. Dejligt - for jer begge.

    SvarSlet
  4. Det enkle er ofte det beste, sies det, og dette kortet er da bare flott !

    SvarSlet
  5. Flot telyskort... ser unægteligt nemmere ud end det andet, som jeg har lavet 4 stk af

    Ha en god dag

    SvarSlet
  6. så flot og enkelt lyskort. Du må have en dejlig aften

    SvarSlet