søndag den 3. oktober 2010

En dejlig Convention.

Fantastisk dag jeg havde i går. Jeg er fyldt med indtryk og gode oplevelser. Ikke mindst takket være alle de supersøde scrappere jeg mødte, som jeg jo "kendte" lidt herfra blog og scrapsister universet.
---
Vil I se alt det jeg fik købt?
Huuu ha da.
Min indkøbsliste hjemmefra lød:
Forskellige cat eyes
Dabbere i blå, rød og grøn.
Tim Holtz rensdyr die
Riddersholm julepapir
Glossy accent
Tim Holtz tape m. noder
Ensfarvet karton.
perleswirl
Glimmer mist mini m. lys rød og blå.
Nellie Snellen die.
Spellbinders (måske)
Skæremaskine
Tim Holtz blok - lost and found.
---
Her er først indkøbene fra Gitte - Hobbyboden.
Jeg skulle jo have 3 dabbere havde jeg bestemt hjemmefra *G* - men så havde Gitte dem til 10,- og så var det da fuldt legalt at købe 10 ikk? :)
Martha Stewart punchen har jeg længe syntes var lækker - og nu har jeg købt den.
Riddersholm julepapir, Nellie Snellen punch, Rub-Ons bogstaver, Stickles og en TH die.
Hos ScrapFactory fandt jeg en masse af det fra min liste (og lidt ekstra)
Martha Stewart skæremaskine, Glossy accent, Mini glimmermist, Tim Holtz blokken, TH tape og derudover lidt andet TH dims og et ark superfine sommerfugle.
Hos Multiscrap blev det til lidt blomster, brads og så (fra listen) perleswirl og ensfarvet karton.

Og så alt det jeg ikke kan huske hvor jeg købte *G*
ja - og dog! For alt karton, stemplerne og de små forstørrelsesglas er købt hos Scrapper.
resten kan jeg ikke huske - men der er da lidt fra listen - hihi.
jeg vandt disse 6 cat eyes, og så fik jeg en gave :) tak Inger.
Jeg ved ikke om jeg må fortælle hvorfor, så det lader jeg være med.
Annette/aka havde sin søde søster Karin med, da vi skulle hjem smed hun alle disse dies i min kurv.
Hun gad ikke slæbe dem hjem :) :) Så nu skal jeg da lege lidt med dem. Tak Karin!
Og sidst men ikke mindst - de ting jeg havde købt hos andre Scrapsisters og fik leveret i går.
Iiiiihhh - hvor skal jeg mon gøre ved alle de lækre ting? *G*
Patricks kommentar var "Skal vi så æde karton de næste uger?"
hihi.
Tak for en herlig dag. Jeg skal ae mine indkøb lidt inden jeg finder en plads til dem.

12 kommentarer:

  1. LOL...Ja det kan jeg godt forstå, han gerne vil vide ;p
    Er det ikke utroligt alt det der IKKE står på listen, men som man alligevel MÅ eje når man ser det *G*
    Skønne indkøb du har med hjem - glæder mig til at det i brug sådan efterhånden ;)

    SvarSlet
  2. Wow, heldige du !
    Du fikk svidd av noen kroner nå. Lukter det brent?
    Fra spøk til alvor, - her var det mange lekkerbiskener.....
    Jeg er bittelitt misunnelig !!

    SvarSlet
  3. Godmorgen Pips.
    Og tak for dit rigtigt hyggelige selskab igår.
    Jeg kan se, at du fik købt lækre ting og sager med hjem.
    Jeg kan også godt regne ud, hvad du laver idag - nemlig det samme som mig: Kigger, organiserer og rydder rundt på alle de dejlige ting.
    Hav en dejlig søndag....

    SvarSlet
  4. Ja, den fik jo ikke for lidt hvad indkøb angår, heller ikke for mit eget vedkommende HA-HA...
    Tusind tak for dit herlige selskab i går, selvom vi ikke sad meget på vores pladser.

    SvarSlet
  5. Tak for en hyggelig dag :) det var rigtig sjovt at hilse på dig og finde vej! ville gerne have snakket meget mere. Ved ikke hvordan tiden gik så hurtigt.

    SvarSlet
  6. Wow, nogle lækre ting, kan godt se hvorfor du var ude og læsse poser ud i bilen et par gange.
    KH 10na - der også aèr og kigger på mine nye ting.

    SvarSlet
  7. Hold nu op hvor fik du shoppet igennem. Det er da helt vild. Dejligt at se hvor du havde købt det forskellige.

    SvarSlet
  8. Hej søde total hyggeligt at få mødt dig. Du var ikke på min skulle nå at hilse på liste, men mange gange er det også sjovere at møde nogle man ikke kender og så bare "klikkede" med det samme. Håber vi en gang mødes hos Vibeke..ku være rigtig hyggeligt.
    og nu er din blog heller ikke fredet mer ... hihi

    SvarSlet
  9. Hyggeligt lige at hilse på dig i går. Sikken nogle flotte kreationer, du fik lavet til konkurrencerne og du er da vist gået shopamok

    SvarSlet
  10. Sikke nogle skønne ting du har fået købt : ) det er til mange timers hygge. Glæder mig til at se dig bruge tingene.
    Kan da godt forstå Patricks kommentar var "Skal vi så æde karton de næste uger?" Jeg villle da også være en smule nervøs *GG*
    Rigtig god søndag aften.

    SvarSlet
  11. Halløjsa pips... jeg landede hjemme omkring middagstid herhjemme. Så skulle familien lige passes men så var det også tid til at komme ned og nyde synet af indkøbene og få taget nogen billeder. Du har da vidste også fået shoppet godt igennem... griner. Men det havde jeg jo også næsten regnet med, med dig...Det var simpelthen smadder hyggeligt at møde dig. Håber da at vi ses til en god gang scrap og snak...

    SvarSlet
  12. oj oj oj jeg kan godt forstå du har hatt en fin dag :) så mye flott du har fått deg :)

    SvarSlet