mandag den 4. oktober 2010

Dabbede stofblomster og lidt flere indkøb.

Disse blomster fandt jeg på en dag jeg sad og nussede med et kort, og lige manglede blomster i "den rigtige" farve.
Hvis du vil vide hvordan de er lavet kan du se det på Scrapsister bloggen. :)
De er SÅ nemme at lave.
Og så var der smuttet et billede for mig forleden da jeg lagde mine convention-indkøb på bloggen.
For jeg købte jo også de her dimser hos Jeans Scrap Stue.
Jeg har længe luret på det der blending tool. Nu har jeg så købt det, så må vi se hvornår jeg kaster mig ud i at bruge det *G* - Lidt julestjerner til den kommende julekortsproduktion, og nogle brads der forestiller små nøgler og nøglehuller, og en enkelt distress ink. (får langsomt øget samlingen ..... m e g e t langsomt)
Knus

10 kommentarer:

  1. Griner for vildt... Og du siger at jeg har shoppet igennem.. Jeg har dog ikke shoppet så meget så jeg ikke har styr på billederne.. griner. Sjovt nok har jeg også købt de nøglehuller og nøgler hos jean

    SvarSlet
  2. Det var det jeg visste. Du brukte mere penger !! Heheh.

    SvarSlet
  3. Dit blending tol bliver du glad for tror jeg - jeg ville i hvert fald ikke ret gerne undværte mit :)
    Gad vide hvor mange indkøb du finder frem efterhånden ? *G*

    SvarSlet
  4. rigtig søde blomster. mere guf? hihi kan du ikke finde mere.

    har du fået afprøvet "vores" saks?

    SvarSlet
  5. Hyggeligt at hilse på dig og sikke du har fået købt ind. der er da vist amterialer lige indtil næste convention LOL

    SvarSlet
  6. Haha. Nå har du købt så meget, at du kan glemme noget af det...?
    De juleblomster er da bare lækre. Dem så jeg ikke. øv.

    Din tut til blomster er fin. Har kommenteret på Ss.

    Læg bare flere fotos op - efterhånden som du finder dem...LOL.

    SvarSlet
  7. jeg fandt også de juleblomster og de kom også med hjem ;)

    SvarSlet
  8. Genial måte å lage blomster på. Tror jeg har en liten eske stående med lysmansjetter fra den tiden jeg dekorerte såpestykker. Kanskje de kan få nytt liv. Må nok lete fram de i morgen. Takk for tipset!

    SvarSlet
  9. Hej igen! Fick du min förfrågan om du hade kvar fler såna dekorationer ja fick av dig? och har du fått det jag skickade? Blev det bra eller vill du ha mer?
    jag är iallafall intresserad om du har fler såna...
    kram Johanna

    SvarSlet
  10. Hvor er de blevet flotte blomsterne.

    SvarSlet