tirsdag den 21. september 2010

Ugens julekort, et andet kort og lidt sylterier...

Jeg lavede ugens julekort til AltheasMix i aftes,
denne gang skal man lave et kort med dette Origami-juletræ efter en Youtube-video.
Og mit kort ser sådan ud:

Dette kort havde jeg egentlig lavet til SS - men det kom ikke med,
Så nu kommer det her.

Og så har jeg klargjort endnu et par ting til julemarkedet.
Der er MEGET der skal laves, så det er med at få det lavet nu der har laaang holdbarhed, og også at få det lavet HELT færdigt, for der går rigtig meget tid med at pynte ved jeg fra tidligere.



Jeg har lige haft et par rigtig stressede LORTEDAGE!!
Det vil sige de BLEV stressede fordi jeg dels fik hele 2 migræneanfald, og dels ville min bil så pludselig ikke starte.
Alt drillede - og jeg har været RIGTIG RØDHÅRET!
(jeg HADER migræne)
Grrrrrrrrr..... fnys .....
Nå men NU er alt ok igen - bilen summer glad og migrænen er slået ned - og humøret er på vej tilbage.
Solen skinner - og jeg når sgu nok det jeg skal og vil.
Knus herfra.

5 kommentarer:

  1. hvor er det bare et sjovt juletræ, det kunne være det skulle prøves sometime :)

    Godt at det er ved at blive bedre - pas på dig selv :)

    SvarSlet
  2. Migræne er bestemt ikke rart at have, jeg lider selv under det. Der er ikke andet at gøre end at koble lidt fra. Kortet med juletræet ligner thepose foldning... det har jeg gjort en del i :o)

    SvarSlet
  3. Så mye lekkert.
    Likte juletreet ditt veldig godt.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlet
  4. Rigtig flot julekort, og det med fuglehuset - lækkert. Synd det skal "nøjes" med din blog! hihi.
    Hvor er de fine dine marmeladeglas. Jeg kan godt forstå, du skal igang i god tid. Men de skal nu nok blive solgt, så indbydende de ser ud.

    Migræne - det er bare så strengt. Håber du får den rette medicin ? Siger en, der har lidt af det i ca. 40 år - og nu endelig er ved at vokse fra det....(alderen)

    SvarSlet
  5. Skønne kort du har lavet, super sødt fuglehus og juletræ : )
    Godt migrænen er overstået, må bestemt ikke være sjovt : (

    SvarSlet