fredag den 17. september 2010

Total lækker Tim Holtz Candy!!!

Hos Scrap With Stacy er der en VILDT lækker candy på højkant.
Masser af TH lækkerier kan man være heldig at vinde.
Bare se her:
Kig forbi hos hende og tag et kig på hendes blog også.
---
Jeg skulle jo til scrap i aftes i den lokale scrapforening.
Det kom jeg også, og det er nogle rigtig søde piger der er der, så det skal jeg helt sikkert igen.
I går nåede jeg bare kun at være der en time... så fik jeg migræne og måtte tage hjem - ÆV ÆV!

3 kommentarer:

  1. Det var da træls nu når du var kommet ud og scrappe.. En lækker candy du har fundet

    SvarSlet
  2. Øv øv øv. Sådan er det med migræne, det kommer altid, når man absolut ikke vil have det. Men så kan du forhåbentlig komme afsted en anden dag.

    Lækker candy du igen har spottet. Kan det betale sig for vi andre at prøve lykken ?

    SvarSlet
  3. Kom lige til at tænke på... Har du set at Gitte har fået nogen af de nye th dies hjem?

    SvarSlet