onsdag den 22. september 2010

Snotnæsenyt!

Nå... Så blev man godt og grundigt snottet!
(men så har man da noget i hovedet ;) )
---
Jeg blev hjemme fra kursus i dag - for ikke at smitte alle de andre.
Men så fik jeg jo tid til at rydde mere op i sagerne, og derfor har jeg sat en ordentlig masse til salg på min salgsblog
Jeg medbringer selvfølgelig gerne til convention.
Der er hele 10 indlæg med ting til salg nu.
---
TUSIND TAK for alle Jeres søde søde kommentarer her på bloggen.
De luner - og gør at man gider blogge.
Håber I alle får en fantastisk dag.
knus.

7 kommentarer:

  1. Dejligt med bevis på indhold i hovedet....ikke ?
    God bedring.

    SvarSlet
  2. Sådan kan man udnytte en sygedag til noget fornuftigt :-)
    God bedring

    SvarSlet
  3. Så er der da lidt til at holde alt det andet inde i hovedet... :o) Jeg håber da at du kommer ret hurtig over det og er frisk til conventionen. God bedring

    SvarSlet
  4. God bedring og godt du fik tid til at sætte flere gode ting til salg. Det lokkede i hvert fald mig;o)

    SvarSlet
  5. Så må jeg jo inn å kikke i din salgsblogg. =)

    SvarSlet