fredag den 17. september 2010

Seeeeee - hvad jeg har fået!!! :) :) :)

Da jeg tømte postkassen i dag lå der et brev fra Sverige :)
Udenpå stod der: En lille overraskelse!
Og SE lige hvad jeg fik.
De Sødeste vintagebilleder, og se lige det lille ur og brillerne, er det ikke bare kært?
Masser af lækre blomster og sommerfugle.
De røde blade er fantastiske. Værktøjet er SÅ fint.
TUSIND TAK søde Johanna
Det var bestemt en dejlig overraskelse!
Og så kom også min gevinst. Den jeg vandt på Sukkersött d. 20. august.
Tingene er fra www.kuttut.com og hold da op en lækker gevinst
WAUW!
Se bare alle de her fantastiske ting.
Se de her helt fantastiske perleblomster, de er i både bordeaux og hvide.
Og se de 3 forskellige farver mesh-blomster også....
og masser og atter masser af kageservietter i flere farver, og se lige de nuttede vamsede små bamser.
Og ude til venstre kan man lige se nogle af mange perleranker.
og en masse fine charms.
Nøj hvor jeg da glæder mig til jeg måske får lidt tid til scrap i morgen.
I dag skal vi lige have lavet brunkål, frugtsalat og brunsviger til 50 dejlige pensionister.
God Weekend til Jer alle.
Knus herfra.

7 kommentarer:

  1. Dette må da bli en flott weekend, Dorthe, først hyggelig middag til pensjonistene, siden forhåpentlig god tid til å scrappe med alle disse flotte premiene du har fått; gratulerer og god helg !

    SvarSlet
  2. Lækre sager at få ind af døren. Så må du i gang med at scrappe nogen kort i morgen, med alle de lækre ting :o) Pøj pøj med i aften, syntes at det er et fantastisk projekt

    SvarSlet
  3. Jeg er mundlam - og der skal meget til - over alle de fine ting. De er jo de rene lækkerier.
    Tænk at gå og glæde sig til at bruge af det, mens du serverer brunkål mm. Luxus.
    Ville gerne have haft brunkål....det får vi aldrig. Det er det eneste, min mand ikke spiser. Han fik det nemlig 365 dage om året hele sin barndom...så vidt han da husker !
    God fornøjelse med jeres flotte projekt.

    SvarSlet
  4. takk for at du vil være med i blogg candyen min :)
    god helg:)

    SvarSlet
  5. Det er da nogle super lækre præmier. Glæder mig til at se hvad du får lavet med de fine sager. God weekend til dig og pensionisterne ;o)

    SvarSlet
  6. Hvor heldig ( eller dygtig )kan man være.
    Det er så skønne nogle ting, du har fået...det bliver spændende at se, hvad du får lavet ud af det:-)

    SvarSlet
  7. hihi jaa det var en liten överaskning, då jag fått SÅÅÅ fina cameér av dig...
    Kram och grattis till alla vinster :D

    SvarSlet