lørdag den 11. september 2010

Søde Hjerter fra Annette :) - og en ismaskine...

Sikke en dejlig dag det er.
Jeg har været på besøg hos mine forældre i dag.
De spurgte om ikke jeg ville have en ismaskine... hehe...
og JO da - så nu har jeg fået en spritny ismaskine forærende. De havde den bare til at stå, stadig indpakket, i et skab.
---
Da jeg kom hjem var der brev fra Annette/aka - med en masse SØDE SØDE hjerter hun har stanset ud på sin nye BigShot. Og iiiih hvor ER de bare søde!! Tusind TAK Annette - hvor ER du sød! Jeg glæder mig til at begynde at bruge af dem (lige om snart).
---

6 kommentarer:

  1. Velbekomme. Nu har du holdt så meget sjov med mig og min ene die med hjerter.....hihi.
    Men nu er der kommet flere dies med posten, og endnu flere er på vej. Herligt !

    Hvor er du da heldig med den ismaskine - og knap så heldig med gavekort. Nå, du kan sikkert glæde en norsk scrapper.

    SvarSlet
  2. Griner... jeg vidste godt at hjerterne var på vej :o)Hvornår skal vi så have is? hva' hva'? Dejligt at vinde, men knap så fedt at finde ud af at det koster 250 kr. at bruge sin gevinst:o(

    SvarSlet
  3. Hmm..ja så var det jo så som så med det dejlige i gevinsten *G*...forhåbentlig kan du så glæde en anden med gavekortet ;D
    Skønt med sådan en ismaskine - så skal der nok fabrikeres noget is i det bette hjem ;p

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye ismaskine. Det lyder rigtig lækkert.
    Knap så meget tillykke med gavekortet!

    SvarSlet
  5. ha ha så dukt man inte är norsk då *ler*
    Men det var ju dåligt att frakten inte räknades in. det ska ju inte kosta om man vinner tycker jag,

    SvarSlet
  6. Det var da dejligt sådan at få en ismaskine, så nu skal der afprøves forskellige opskrifter på is kan jeg forestille mig : )
    Øv med den gevinst, håber du kan gøre en nordmand super glad : )
    så fine ting du får lavet Pips, jeg kan jo slet ikke følge med i at kommenterer fnissss....
    Du spurgte om jeg kom til convention, desværre ikke ville bare super gerne, men jeg håber at det måske bliver næste gang. Kunne være hyggeligt at møde dig IRL : )

    SvarSlet