lørdag den 18. september 2010

Så kom jeg lidt i gang igen.

Efter flere dage hvor jeg bare ikke har gidet scrap er jeg lidt i gang igen.
Nu har jeg fået lavet ugens julekort til AltheasMix
der denne gang skal være brunt og hvidt.
Kortet kom til at se sådan her ud:
Jeg var på loppemarked i formiddag, der købte jeg blonden der sidder på kortet, den var dyr!!
2 - 3 meter (måske endda mere) for 1 krone
hvabehager?
Og flere andre bånd købte jeg også til 1 krone pr. rulle.
Og så købte jeg også bladene og blomsterne (de brune)
og flere andre blomster... der blev faktisk ½ bærepose fuld for 25 kroner.

6 kommentarer:

  1. meget smukt og enkelt - men samtidig med nogle lækre detaljer :)

    SvarSlet
  2. Ja, brunt og hvidt er jo ikke ligefrem de første farver man kommer til at tænke på, når man tænker på julekort ;-D - men det er dælen dytme da blevet flot ;-D
    Vi havde en hyggelig dag i lørdags, me¨n dit herlige humør ville nu have sat prikken over i'et.
    Kig lige forbi Scrap i Esbjergs blog -ik' ;-D

    SvarSlet
  3. Kjempenydelig, Dorthe ! Fargene passer så godt sammen, og jammen ble det julestemning av dette kortet også - herlig !
    Høres ut som om du har fått en fin fangst på loppemarkedet, også, det er alltid gøy å gjøre kupp der :-)
    Ha en fortsatt fin weekend.

    SvarSlet
  4. Rart at høre fra dig igen :-)
    sikke fint julekort du har lavet
    og så har du gjort et godt fund...

    SvarSlet
  5. Åååå så lekkert.
    Nydelig bilde du har brukt

    Ha en fin kveld.

    SvarSlet
  6. Så er der jo noget ved at gå på loppemarked når man kan finde sådan nogen lækre ting, som du har fundet... Men nu skal man jo huske på at du er født under en heldig stjerne :D Et rigtig lækkert kort.

    SvarSlet