fredag den 3. september 2010

Pearls and Lace - og mirabeller i massevis...

Nu har jeg lige siddet og hygget mig med et enkelt kort.
Og ellers har dagen jo stået i mirabellens tegn - hihi.
Jeg har fået lavet Mirabelle/Appelsin Marmelade, og så har jeg lavet Mirabellesirup. Uhhmm...
Men..... jeg har stadig MASSER af mirabeller, så i morgen skal jeg koge saft.
---
Og så kortet.!
er udfordringen Pearls and Lace - og jeg fik lyst til at
lege lidt med dette papir, som jeg har fået af en sød scrapper :)
Jeg har også været ude og løbe her til aften (selvom benene er godt ømme fra forleden *G*)
Og så lavede jeg en lækker Thailandsk risret til aften - uhmmm...
Hav en herlig Weekend.
kram

10 kommentarer:

  1. Ja, når man først har fået mirabeller i huset er der mange variationer, at bruge dem på :-)
    Så flot et kort du har lavet...fin papir og et rigtigt lækkert bånd
    Så må du se hvordan benene har det i morgen ( eller over morgen :-) )

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kort du har fået lavet i dag. Lige før jeg var gået glip af dem, for er bombet efter at have været til kreativ messe i Viborg. Håber at du får en god weekend

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort.
    Lækkert med marmeladen og saften.

    SvarSlet
  4. Oh wow !! this is absolutely stunning !! I love the paper and the lace, flower and pearls are all gorgeous :-)

    thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    SvarSlet
  5. det ser super godt ud, flot med blonden

    SvarSlet
  6. Lækkert kort. Du bliver bare ved....og ved...
    Det lyder dejligt med alle de mirabeller. Men mirabellesirup ? Den er ny for mig ? Men kan forestille mig smagen. Uhm.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  7. Utrolig lekkert kort Dorthe. Fantastisk flott blondekant! God helg! Klem...Mona

    SvarSlet
  8. Rigtig fint kort : ) ja marabeller, dejligt : ) så... mange ting man kan lave af dem. God fornøjelse med saften.
    Ang løb super godt du er kommet igang, benene er nok lidt ømme, men det bliver bedre, bare husk ikke overdrive *GG*

    SvarSlet
  9. Beautiful card Dorthe. Love the black lace and the amazing flower. Thank you for visiting my blog today!
    Sylvia x

    SvarSlet