mandag den 20. september 2010

Nu er mine stempler kommet...

Vil I se hvad jeg valgte??
-
-
-
Ellers skal I nok ikk kigge længere ned - hihi...
---
Jeg er jo IKKE til de Tuttenuttede "malebogsmotiver" -
Men jeg fandt sagtens de 10 valgfri stempler jeg har VUNDET ... jubiii
og her er de.
Lidt svært at se - men det lille er en kongekrone - jeg prøvestemplede den i sølv .. det er så ikk skidegodt på lyst papir ..
Barnevognen er FANTASTISK!!
og stjernen med God Jul all over kan jeg også rigtig godt lide.
her er endnu et med God jul - sødt og enkelt synes jeg
nissen der lurer frem er da også kær - ikk?
Og så kan jeg lige forestille mig hjørnet med uret embosset med lys embossing på mørkt papir
me like!
Baggrunden med tekst (som ikke siger noget og stort set er ulæselig *G* )
med en rose i - er da også ret lækker ikk?
Læberne skulle jeg bare have ... Dem skal jeg nok få lavet noget underligt med.
Hjørnet måtte jeg bare ha - og tagen med God jul er da bare SÅ sød!
Jubiii for sådan en lækker gevinst - og Superhurtig levering
De har masser af lækre stempler.

10 kommentarer:

  1. Hej Pips!

    Jeg tænkte på er det sådan man kan købe stempler på deres side eller? Jeg kan ikke helt hitte ud af det! :o)

    Knus Mie

    SvarSlet
  2. Nåe.. nu er det jo lige før man skal kalde dig fru stempelkvist... griner... Sikke nogen lækre stempler, en skøn gevinst og så efter eget valg.. Den barnevogn er jeg nok også nød til at eje, den er dejlig vintage agtig...

    SvarSlet
  3. Hejsan! Jättefina stämplar. Jag har skickat ditt lilla tröstpris idag så jag hoppas det når fram nån av de närmsta dagarna och att du har nytta av det.
    Varma Kramar Marina

    SvarSlet
  4. Hej igen Pips!

    Jeg skal også med til Convention, så det kan jo være vi ses der! :o)

    Knus Mie

    SvarSlet
  5. jeg er totalt til tuttetnuttet stempelmotiver :P ha ha

    fede valg!

    SvarSlet
  6. wow super lælkre stempler

    SvarSlet
  7. Nøjjj, hvor fine stempler du fik. Held og lykke med dem.

    SvarSlet
  8. Heisann.
    Kjempefine stempler du fikk.
    Heldige du....

    SvarSlet
  9. Åh, nogle lækre stempler. Du kan ikke hedde Stempelkvist, det navn har du jo givet til Bente
    Hihi. KH 10na

    SvarSlet
  10. Dejlige stempler du har fået pips ; ) jeg er nu også til de meget tuttenuttede stempler fnisss
    Glæder mig til at se hvad du finder på med dem : )

    SvarSlet