fredag den 10. september 2010

Når man ikke kan sove....

og klokken er lo** .... :)
Så kan man enten blive liggende i sengen, vende og dreje sig og blive mere og mere irriteret *G*
eller....
man kan stå op, lave dejlig dampende frisk kaffe, og sætte sig på sin yndlingsplads og være lidt kreativ.
Hahaha...
Nå - jeg valgte det sidste og fik lavet mit bidrag til udfordringen hos Wild Orchid Challenge
Pearls and Pins
Jeg har et eller andet med blåt lige for tiden, og det blev da også et blåt kort denne gang.
Og da min Fru Moder skal bruge et par "God Bedring" kort, så blev det et af dem jeg lavede.
God Fredag til Jer.

8 kommentarer:

  1. Rigtig smukt kort! :)
    Jeg har lige bestilt de første blomster osv. fra Wild Orchid - nu håber jeg jo bare at de er ligeså fine som de ser ud på skærmen ;D

    SvarSlet
  2. Så må man jo scrappe... men du har vel også abstinenser fra igår.. Der nåede du jo ikke at få lavet så meget.. griner. Et rigtig flot kort.

    SvarSlet
  3. Å, så lekkert kort du har laget :-) Nydelig papir og farger, og lekre perler. Ha en fin helg.

    SvarSlet
  4. Ikke like greit bestandig, men det ble jo et herlig kort ut av det da...

    SvarSlet
  5. Så smukt et kort du har lavet igen...
    fin " blomster buket "

    SvarSlet
  6. Men vilken tur att du inte kunda sova, ditt bidrag är jättefint. Lycka till.

    Kram Marina

    SvarSlet
  7. Oh wow this is absolutely gorgeous hun! Your flower arrangement is stunning! Thanks for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    SvarSlet
  8. Gorgeous creation,
    love from France, Kianel.

    SvarSlet