lørdag den 4. september 2010

Lørdagskage og mere mirabellerier...

Nu har jeg sgu snart mirabeller på hjernen - haha.
I dag har jeg kogt en ordentlig portion saft, og så lavede jeg også lige noget mirabellemarmelade.
(Jeg har STADIG en spand mirabeller)
Midt i kogeriet bippede min telefon lystigt - for at fortælle mig at min første julelikør var klar til filtrering og at blive hældt på flaske.
Nå... men jeg fik altså lyst til kage også - så jeg bagte en kagebund - der blev fyldt med syltet mango og jordbærfromage. :)
Og her er første stykke på vej mod sin skæbne... muhahaaa
(den smager ganske godt)
Hav en herlig aften.
knus

8 kommentarer:

  1. Godt jeg ikke bor hos dig. Jeg ville hurtigt kunne trille. Det ser så lækkert ud med den kage.

    SvarSlet
  2. årh mums altså! Mine tænder løber herre meget i vand

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er du bare en flittig pige. Du spytter det ene flotte kort ud efter det andet, bager og laver likør og hvad ved jeg. Den ser godt nok god ud den kage!
    vh Renne

    SvarSlet
  4. Den kage ser god ud, hvor pokker får du dog al den energi fra?

    SvarSlet
  5. Rigtig lækker kage, lige til at spise :o)Gad vide hvad der skal ske med den sidste spand mirabeller?

    SvarSlet
  6. Oj, har du mer igjen ?? Dette så godt ut :-)

    SvarSlet
  7. ååååå...hvor denne ser LEKKER ut ! Men du må da huske på å legge ut oppskrift også;)
    Ha en flott uke!

    SvarSlet