torsdag den 9. september 2010

Jeg opdagede lige en helt vildt lækker candy

Hos Scraplagret i Sverige
Et rigtigt lækkert kit med masser af lækkerier.
Men kig forbi og se det selv.
Og så vil jeg da lige fortælle Jer at jeg jo har været på mini-bogs kursus i aften.
Det var bare SÅ hyggeligt, og bogen vi lærte at lave er rigtig sød.
Inger der underviste var også smaddersød - og vi havde en hyggelig aften.
Det viste sig at der faktisk er en scrapforening her i byen...
så næste torsdag aften vil jeg tage til scrap sammen med dem, og hvis de kan holde mig ud (thihi)
vil jeg da nok meldes ind i foreningen. :)
Jubiiiiii.....
Og tænk.. de er også tilmeldt convention d. 2. oktober.

1 kommentar:

  1. Jamen, du ender da med at blive helt social. hihi. Og render i byen hele tiden. Men så kan vi andre jo slappe af imens.
    Du er da utrolig til at finde blogcandyer. Og denne er da godt nok lækker.

    SvarSlet