søndag den 19. september 2010

Jeg har vundet igen! :)

Sørme om ikke jeg IGEN har været heldig :)
Denne gang fordi jeg blev følger nummer 100 hos Deb´s Treasures
Bare se HER
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad det er jeg får...
Men hvem kan ikke godt lide en overraskelse.
---
I morgen udkommer månedens Scrapsister Magasin
Iiiihhhh hvor jeg glæder mig til at se det.
---
Og da jeg intet har fået scrappet i dag, vil jeg lige vise Jer den første af mine julelikører der er klargjort til julemarked.
hihi.
En retroblomst passer lige ned over låget på de små flødeflasker.
Dette er likøren med svesker, dadler og abrikos.
Jeg har også lavet en med appelsin og kaffebønner.

5 kommentarer:

  1. Det er det jeg siger, du er født under en heldig stjerne :o) tror snart at du skal til at bygge ud.. griner...

    SvarSlet
  2. hvor er det bare lækkert for dig med alle de ting du vinder!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare heldig - glæder mig til at se hvad du modtager. Tror måske du skal prøve at spille LOTTO, så heldig du er lige nu. KH 10na

    SvarSlet
  4. Gratulerer med din vinnerlykke!
    Og tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg,det varmer et morshjerte :-)

    Mmmm,den likøren din hørtes da go' ut!
    Kos deg på kalde høstkvelder.

    -Helle-

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare heldig ! Det klæber jo nærmest til dig....hihi. Men du er også aktiv, så fuldt fortjent.
    Og så er du rigtig igang med juleting. Den likørflaske ser rigtig sød ud. Pas nu på, når du prøvesmager.....!

    SvarSlet