lørdag den 25. september 2010

Jeg har leget med Spellbinders.

For efterhånden meget længe siden fandt jeg denne turturial.
Jeg gemte den under favoritter, og har kigget på den af og til.
Så printede jeg den ud en dag *G* - så var jeg et skridt nærmere på også at tage mig sammen til at forsøge mig med en. Det er Becca Feeken der har lavet den, hun er fantastisk dygtig, og er et af mine store idoler.
---
Her er hvad jeg startede med.
Jeg havde kun 2 brads med grøn center tilbage (ihvertfald af den type)
Så bånd og karton blev grønt.
her er jeg så småt i gang med at samle "siderne"
og her er de færdige.

så samlede jeg de små "rosetter" og satte på, og så brads i midten.
og så skulle det hele bare samles.
Voila!!
Ifølge turturialen skal man bruge en tom båndspole i pap...
det er nu ikke 100% nødvendigt efter min mening.
Undskyld billederne - de er taget kl. 1 i nat - hihi.
God Lørdag til Jer.
Kram.

8 kommentarer:

  1. Bare total flot.
    Tak fodi du deler ud af dine links.....
    God weekend til dig - og nu er der kun en uge til vi skal sige hej !

    SvarSlet
  2. Virkleig flot pynt du har kreeret. jeg er ikke ret god til at bruge mine speelbinders til noget ud over det sædvanlige, måske jeg skulle i gang.

    SvarSlet
  3. Fin tutorial du har lavet, den er meget smuk i grøn - elsker simpelthen denne Spellbinder die ! <3

    SvarSlet
  4. Nej hvor flot... Smart lavet. Endnu et nyt behov opstod... hhmmmm... godt det snart er convention :o)

    SvarSlet
  5. Smukt! Den die er virkelig skøn, og meget anvendelig.

    SvarSlet