onsdag den 1. september 2010

Ingen Stempeltryk

er udfordringen hos Scrappekammeret denne gang.
Jeg har lavet dette kort - hvor jeg har leget lidt med Crackle paint - Rock Candy
Det gav en lidt sjov effekt at papiret rullede sammen og krøllede - men det kan jeg ret godt lide.
Grunden til jeg legede er at Fakta har noget krakelerlak - en rimelig stor flaske for 20 kr.
Det købte jeg i går - og så skulle jeg jo lige snuse lidt til forskellen på de 2
og der ER stor forskel. Crackle paint er helt klart den bedste.

5 kommentarer:

  1. Wooohooo Pips you WON my Blog Candy from the RRR Blog hop hun!!! :) Please email me cher2006@msn.com that way I can mail you your package :)

    Thank you for all your wonderful and sweet comments, and thank you for joining us in our blog hop!!!
    Hugs,
    Cheryl Walker

    SvarSlet
  2. Tillykke med ovenstående - heldige dig !
    Og så troede jeg lige de havde kakkelakker i Fakta, indtil jeg læste ordentligt. Svært ord ! hihi.
    Skægt forsøg, og jeg synes da, det her ser udmærket ud. Men anderledes.

    SvarSlet
  3. Så lekkert kort i fine farger.
    Klem Connie

    SvarSlet
  4. Flott kort! Så morsom effekt krakkeleringen ga bildet!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlet
  5. Stilig kort! Så fint det ble med krakelering på bildet, det gav en fin effekt! Flotte blonder også :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem Guro

    SvarSlet