mandag den 27. september 2010

Ikke noget at vise...

har jeg i dag.
Thihi...
Jeg har været et smut forbi lægen med mit MEGET store og MEGET blå knæ.
Der er ikke noget alarmerende i det - bare mange kg pips ned på meget lille område knæ -
med STOR fart *GG*.
Det gør ikke SÅ ondt mere - man er vel lidt sej... ? Øøøhmm...
Lægen syns nu ikke jeg ustraffet skulle forstyrre hendes konsultation - så hun fremdrog en monsterstor kanyle og stak mig en stivkrampevaccine.
Så var det jo ikke helt tidsspilde at jeg drog der forbi. (kan IKKE lide nåle! - når de bliver stukket i MIG)
---
Jeg fik min USA´ske candy i dag - :) :)
lidt heldig er man da også ind imellem.
Jeg HAR scrappet lidt de sidste dage - men det jeg har fået lavet er til senere fremvisning.
Så I kan få et billede af en engel. NEMLIG!
God uge til Jer.
NU ses vi snart (mange af os)
jubiiii....
knus.

5 kommentarer:

  1. Godt det ikke var værre..en lille nål er vel ikke at regne for noget :-)
    God bedring

    SvarSlet
  2. Host heldig engang imellem ; )
    Av, nåle, det er ikke sjovt, og da slet ikke når man skal stikkes.
    Håber du snart du springer rundt igen, uden blå knæ *GG*

    SvarSlet
  3. Fint du lige fik tjekket knæet. Knæskader er ikke til at spøge med. Siger jeg, som om jeg var din mor ! Hvilket jeg jo også kunne have været - hvis jeg ikke havde været så genert.
    Og lad så være med de mange kg Pips på lille område igen en anden gang - uanset hvor på Pips det er.
    De kan jo finde på at stikke dig igen....
    Godt du fik din candy idag. God bedring mens du hygger med den.
    Jeg har også fået varer idag.....slut med hjerter så...

    SvarSlet
  4. Godt det ikke var værre. Se på den lyse side, nu kan du falde og slå dig de næste 10år uden at skulle hvade vaccinationen igen - så kom du bare igang med at slå dig løs LOL
    Håber vi kommer til også at hilse på hinanden.

    SvarSlet
  5. Nåe... nu er vi da straks mere rolig, når knæet er i orden... griner.. Lækkert at candyen lige kom ind ad døren, så har du da den at trøste dig lidt med :o) op med humøret det er snart lørdag..

    SvarSlet