onsdag den 1. september 2010

En UPSér.... haha

Jeg troede jeg lavede et Herrekort til en udfordring ...
ja kortet lavede jeg jo også - og jeg meldte det også til på udfordringen -
men... jeg skulle måske tage et engelsk kursus - eller lære at læse en anelse mere omhyggeligt af og til.
For jeg havde misfortolket...
Nå Skide være med det - jeg opdagede selv miséreren og fik slettet inden nogen (ret mange?) opdagede det.
hihihi.
Og I slipper ikke for kortet her alligevel *G*
Så lidt scrap blev det til i aften.
Og nu er jeg ved at være mør for i dag.
Jeg har været i motionscenter - gået en laaaaang tur, været til Kranio-Sakral terapi
og er startet på løbetræning i dag (gamle kone - der ALDRIG har løbet før - haha) - så det er mange uvante ting på en gang - og jeg er sikker på jeg sover som en lille engel i nat *G*

2 kommentarer: