fredag den 24. september 2010

GoodEvening people!

Nu troede I nok at I slap for pipserier i dag...? (hihi)
Det jeg vil vise har jeg faktisk heller ikke lavet i dag.
Men i aftes da vi mødtes til del 2 af minibogs kurset (jeg MÅTTE afsted selvom jeg var snottet)
Vi blev nemlig enige om på første kursus at vi ville mødes for at begynde og pynte bøgerne, så det gjorde vi. Og iiih hvor er det hyggeligt.
Jeg har gået og spekuleret lidt på hvad jeg ville bruge min bog til, og kunne ikke rigtig komme i tanke om noget... lige indtil i forgårs aftes!!!
Jeg skal jo på julemarked i november, med hjemmelavede lækkerier. Og da der er mange mennesker der har allergi for det ene og det andet, bestemte jeg mig for at lave en lille bog der beskriver indholdet i de forskellige ting jeg har med. Den skal så ligge/stå på bordet mellem tingene - og så kan folk selv studere lidt i det.
---
Bogen er ca 11,5 x 11,5 cm - og der er 14 sider (16 med "bogbindet" indvendigt)
her er de 4 sider jeg fik lavet i aftes:



Bogen er ikke stor nok til alle tingene jeg vil lave - men så skriver jeg lidt om de mere specielle ting - og laver en liste over de mere almindelige på de sidste sider.
---
I dag har jeg lavet hemmelighed (hehe)
og så har jeg lavet .... jaja - hold nu fast! ... - Jeg har lavet et LO - sørme så.
Det er rent faktisk mit tredie af slagsen, for jeg lavede også et forleden dag.
Men I får dem ikke at se *G* - de er nemlig lavet til udfordringerne på Convention.
Så håber jeg en venlig sjæl vil forklare mig hvad man videre gør med dem *G*
Tak for du gad læse med.
Og Rigtig God Weekend.
Knus

2 kommentarer:

  1. Flot bog og super god ide med en ingrediensliste til allergikerne, det er vi nogle der er glade for SMIL.
    Bare rolig du skal nok finde ud af hvad du skal gøre med dine LO's.

    SvarSlet
  2. Kjempestilig.
    Her har du virkelig funnet fram det kreative i deg....
    Superflink er du...

    SvarSlet