søndag den 5. september 2010

Et lynhurtigt kort....

Henriette (Mizz_kitty) har smidt lidt udfordringer i Forum på www.Scrapsisters.dk
Jeg måtte jo lige forsøge mig med kortskitsen, og det blev til dette kort.
Det tog cirka 20 minutter at lave, så det må siges at være et lynkort.
---
Resten af dagen her er afsat til lavhvadduvilhygge :) hihi - kun afbrudt af at der skal laves Brændende Kærlighed og så skal jeg jo også lige holde ved min nystartede løbetræning.
---
De sidste mirabeller..??
Jeg GAD ærligt talt ikke lave mere sylt lige nu.. så de blev bare udstenet og smidt i fryseren.
Hav en lækker søndag - Her skinner solen fra en skyfri himmel, og min veninde og jeg drak kaffe udendørs tidligere.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et smukt kort, du der fik lavet
    Skønne farver

    SvarSlet
  2. Nydelig kort! Likte bakgrunnens oppbygging kjempegodt!

    SvarSlet