lørdag den 18. september 2010

Et kort mere med Loppemarkedsfund og gevinst og gave

Nu har jeg kørt sønnike til 18 års Fødselsdag, så nu har jeg hele huset for mig selv.
Aftensmad gider jeg ikke gøre ret meget ud af...
Så jeg lavede lige et kort mere med lidt af alt det nye der er kommet de sidste dage.
Sommerfuglen var i overraskelsen fra pojjo/Johanna :)
Kageserviet og charm var i gevinsten, og båndet og blomsterne købte jeg på loppemarked i dag.
De blomster bliver vist hurtigt brugt - jeg synes de er smaddersøde *S*

5 kommentarer:

  1. De blomster ER virkelig søde :) det er blevet et rigtig lækkert kort og jeg elsker bare sløjfen

    SvarSlet
  2. Skønt kort og dejlige farver. Sommerfuglen er fra en ms punch hvis du skulle få brug for flere :o) der er jo snart convention... griner.. så vil da gerne hjælpe lidt med at lave din liste lidt længere...

    SvarSlet
  3. Sødt tøzet kort.
    Tillykke med alle dine gevinster. Du er sørme heldig med alle de gevinster ; )

    SvarSlet
  4. super sødt og tøset kort, lækre farver og pynt

    SvarSlet