onsdag den 8. september 2010

Et kattekort, en award og en møgarm.

Kortet her har jeg lavet til ugens udfordring hos Sketchy Colors
Der er det en skitse man skal følge, jeg valgte denne gang at dreje lidt på skitsen.
Og så fik jeg jo lige lavet et kattekort ved samme lejlighed. :)
Og så har jeg sørme fået en award af Johanna
Det er jeg selvfølgelig stolt af - jeg skal bare lige have fundet ud af hvad man gør med sådan en. hihi.
Men tag et kig på Johannas blog - hun er Fantastisk dygtig og laver de lækreste ting.
---
Jeg skulle egentlig have været i motionscenter med kurset i dag, men jeg har (bandeord) ondt i min arm.
Så jeg ringede og sagde jeg ikke kom.
Men jeg kan da heldigvis sidde og nusse lidt ved scrapbordet - og ha lidt ondt af mig selv *G*
Hav en Forrygende onsdag.
knus

3 kommentarer:

  1. Sååå nydelig kattekort og herlig bilde.
    Som vanlig har du produsert mye fint siden jeg var på nettet sist.
    Mange fine dyre kort.

    Hilsen fra Connie

    SvarSlet
  2. TUSEN tusen tack för cameerna dom har kommit idag och dom är SÅÅÅÅ VACKRA.. och tack för blommorna också *ler*

    Awarden lägger du ut på sidan din och så skriver du några saker om dig själv... *ler* Du kan även ge den vidare om det är någon du tycker förtjänar den
    Kraaaam Johanna

    SvarSlet
  3. Så herlig kort og så søtt motiv :o))
    Flott løsning på skissen.
    Takk for at du deltar hos SC.
    KLem Anne

    SvarSlet