onsdag den 29. september 2010

Et enkelt kort...

er hvad det er blevet til de sidste dage.
Sidst jeg var i Scrapforeningen købte jeg nogle fine "plakater" med Vintage motiver
og med mad.
Nu har jeg skåret alle motiver ud - og er så småt i gang med at bruge dem.
Pigen her på kortet kommer fra en af plakaterne.
De var ret seje faktisk, men jeg tænkte jo ikke på at tage billede før jeg ødelagde dem.
Derudover har jeg brugt Tim Holtz papir, blonde, bølgepap, metalhjørne og hjemmelavet blomst.
Jeg har faktisk også fået lavet ALLE 4 udfordringer til convention - jow jow! :)
Nu er der kun 3 dage (2½ vel)
og jeg GLÆÆÆÆDER mig.
:)
kram.

11 kommentarer:

  1. Sødt kort.
    Og så effektiv du er. Alle 4 ? Og med dit sædvanlige held.....
    Hav en dejlig solskinsdag.

    SvarSlet
  2. Ja så kan vi andre godt opgive at komme med vores bud til udfordringerne på conventionen.. griner... et lækkert kort, kunne vidst godt gå under udfordringen på vintagebloggen mener at det var bølgepap der skulle bruges... Jeg håber at det går bedre med knæet :o)

    SvarSlet
  3. Det metalhjørne på kortet, hvor har du købt det? Flot kort i øvrigt!

    SvarSlet
  4. Lækkert kort du har lavet...rigtigt flot med brug af bølge pap, passer godt til billedet


    Vi ses ikke på lørdag :-(

    SvarSlet
  5. Nydelig kort i flotte farger !

    SvarSlet
  6. Hej sötis :D
    Vilket jätte fint kort du har gjort... :D
    Har du kvar fler av dom foam stickers som jag bytte med dig? Jag är intresserad om du har fler...
    Var har du köpt dom? kan du få tag på ännu fler?
    Jag har nämligen sökt sånna jätte länge men inte hittat...
    kram Johanna

    SvarSlet
  7. Nydelig kort du har laget! Kjempeflott motiv :-)
    Klem Guro

    SvarSlet
  8. Super lækkert vintagekort.
    Vi ses lørdag.

    SvarSlet
  9. hvor er det bare et lækkert kort!

    Og vi ses jo lørdag kl. 9.30 ;)

    SvarSlet
  10. wow så nydeligt kort, lækkert vintage

    SvarSlet
  11. Nyyydelig kort.

    Kos deg masse i helgen.
    Klem

    SvarSlet