torsdag den 9. september 2010

Endnu et julekort.

Ja ja, det lavede jeg også i går - men ...
hihi
Jeg lover at der IKKE kommer så mange indlæg i dag *griner*
dels skal jeg ud af døren lige om snart - og på kursus.
Og så skal jeg jo på mit første scrap-kursus i aften :) Det er jeg godtnok spændt på - og jeg glæder mig.
Det er et mini-bog kursus - og jeg er jo ellers kort-freak, men NU skal jeg lære noget nyt!!
Nå... dette kort er mit bidrag til ugens udfordring hos Totally Paper Crafts
CHARMing
og jeg syns jo den gamle nisse er en charmetrold *G*
Rigtig god dag til Jer.
I´ll be back!!

7 kommentarer:

  1. Godmorgen ! Altså du stresser mig. Men det er da et rigtig sødt og meget julet kort.
    Dejligt du skal i byen idag....hihi, og rigtig god fornøjelse med kursus.

    SvarSlet
  2. Så flink du er, kommet godt i gang med julekort :-) Dette er riktig flott, med søte charms. Ha en fin dag, og kos deg på kurs i kveld :-)

    SvarSlet
  3. Godmorgen Dorthe. Jeg er slet ikke begyndt på julekort endnu. Skal købe "julepapir" til convention. Glæder mig til at høre og se mere fra dit kursus i aften. God fornøjelse, KH 10na

    SvarSlet
  4. Griner... you'll be back... jeps det er lige det vi frygter... griner...Et rigtig lækkert julekort. Jeg glæder mig til at se projekt minialbum :o)

    SvarSlet
  5. Ja jeg er heller ikke i tvivl om at du will be back - din lille blogfreak ;) ha ha..

    mega flot julekort. det er godt at være på forkant

    SvarSlet
  6. Rigtig fin julekort : ) og rigtig god fornøjelse i aften med kurset, husk lige et mini album, tager meget længere tid at lave fnisssss.
    Vi andre kan jo slet ikke følge med tihi... rigtig god aften *GG*

    SvarSlet
  7. fint julekort, sikke mange du kan nå inden jul, flot

    SvarSlet