onsdag den 1. september 2010

En 70 års føsda

Skulle en af mine venner lige bruge et kort til - og det skulle også gå lidt stærkt - hihi
Fødselaren har arbejdet hos en entreprenør -
Så der måtte lige en entreprenørmaskine på.
Mon ikke jeg får scrappet lidt i aften :) - det er ikke blevet til så meget de sidste dage.
Det her kort er også lavet for flere dage siden.
Foreløbig vil jeg gå hen og lave boller i karry med ris og gulerodssalat :)
bagefter vil vovse gerne på gåtur - og så må jeg se hvad jeg vil derefter *G*

6 kommentarer:

  1. Et rigtig flot kort.. Nej ens tid ryger hurtig når man er ude af huset. Men det er jo nødvendigt ind imellem. God tur til vovse og dig.

    SvarSlet
  2. lækkert mandekort!
    Hvor lyder det bare godt med boller i karry :)

    SvarSlet
  3. Kjempeherlig kort !! Så artig mønsterpapir, og det blir jo riktig så flott med den gamle avrevne boksiden :-)
    Så håper jeg maten smakte og at du får en fin spasertur med hundene i aften !
    Klem

    SvarSlet
  4. Et rigtig herrekort...flot flot

    SvarSlet
  5. Herlig herrekort !
    Lyder som en dejlig aften. Og lækker mad !

    SvarSlet
  6. super flot mandekort, lækre farver

    SvarSlet