torsdag den 16. september 2010

Der ER liv i mig endnu ... hihi...

Og ikke nok med det - jeg har faktisk været RIGTIG heldig....
Taaadaaaaaa......
Se lige her
og ikke nok med det.....
men se lige HER også.
VILDT IKK?
Dejligt at logge på bloggen og opdage at man faktisk har vundet hele TO præmier.
Jubiiiiiiii!!!!
---
Og som om det ikke kunne være nok - så fik jeg faktisk også en RAK med posten i går
fra DT på Kort O Mania
Fordi jeg stadig venter på den gevinst jeg vandt 1. juni.
---
Og så fik jeg at vide at min gevinst fra Sukkersött udfordringen jeg vandt d. 20. august nu er på vej med posten.
OOOGGG
den candy jeg vandt i USA for 14 dage siden er lige sendt...
Og begge har puttet lidt ekstra i ... på grund af sen afsendelse..
Jeg føler mig HELDIG!!!
---
Til gengæld har jeg intet fået scrappet de sidste dage, jeg har ikke haft lyst!
Men i aften skal jeg for første gang ned og møde den lokale scrapforening, så kan det da være jeg kommer i gang igen.
---
Livet er jo HERLIGT...
og i morgen skal vi igen have cirka 50 søde, friske og taknemmelige pensionister til spisning her i storbyen.
DET er livsbekræftende - og jeg GLÆDER mig.
Knus herfra
(og tak for lykønskning aka *GG*)

11 kommentarer:

  1. Sååå heldig du er!!
    Håper scrappelysten kommer tilbake i kveld slik at du kan dele flere av dine flotte kreasjoner med oss snart! ;-)
    Ha en fortsatt strålende dag! :)

    SvarSlet
  2. Tillykke, tillykke, hvor er du heldig ;o). Var lige ved at blive helt nervøs for dig, nu du ikke havde opdateret i flere dag, nogle gange gør du det jo flere gange på en dag. God at høre at du er ok og heldig ;o)Scraplysten skal nok komme igen. Håber du får en hyggelig aften.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. WOW hvor er du bare heldig - og (lidt) dygtig også. hihi. Så mange lækre ting oven i hinanden.....men du er da også kvik til at finde alle de candyer, så det er velfortjent.
    Mon ikke scrappelysten kommer igen - bare ved tanken om de ventede leverancer.
    God fornøjelse med middagen i morgen. Det er så flot gjort.

    SvarSlet
  4. Hvor er du bare heldig, men du gør jo også lidt for det... hvis ingen kommentarer man ligger til candy , kan man jo heller ikke vinde :-)
    Held og lykke med i aften... det bliver hyggeligt.
    Her i Holstebro er vi også nogle stykker der mødes hver 14. dag..skønt

    SvarSlet
  5. Tillykke... Du er da født under en heldig stjerne :o) Da jeg tidligere i dag sad nede i mit scraprum, tænkte jeg faktisk på om du var okay, for det var længe siden at du havde blogget.. Så var ved at overveje at sende dig en pb på ss. Men rart at vide at du er okay :o)Du kan da ikke lade være med at scrappe når alt det nye vælter ind af døren :o)

    SvarSlet
  6. Tillykke, du er da vildt heldig. Dejligt at have sådanne nogle dage indimellem. God fornøjelse i scrapklubben.

    SvarSlet
  7. Det var dog fantastisk så heldig du har været. Et stort tillykke til dig! Det kommer til at vælte ind ad døren med nye fede scrapting, hvor bliver det spændende for dig. I øvrigt rart at høre at der er nogen der gør noget godt for ældre mennesker.
    vh Renne

    SvarSlet
  8. Så heldig du er så har vunnet. Bestandig like gøy =) Tusen takk for kommentar inne hos meg =)

    klem

    SvarSlet
  9. Jamen hold da op, du er da vist lige løbet ind i en stime ;D...Tillykke med alle gevinsterne :)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke, du både føler dig heldig og ER heldig : )
    Så skønt, at vente på posten, med nye ting man kan lege med
    Tillykke : )
    Håber at lysten til scrapperiet snart kommer igen.

    SvarSlet