søndag den 26. september 2010

AV FOR S**** !!!!!!

Jeg VIDSTE bare at det umuligt kunne være sundt at LØBE
Se bare hvad man får ud af det!
*GG*
Vi løbetræner stadig - 4 uger har vi overholdt det i dag....
ja det vil sige - jeg nåede ikke at løbe al den tid man skal (manglede ca. 8 sek.)
for så syns min søde (Grrr...) Tessa lige at jeg skulle ned og kysse asfalten.
Og for S**** hvor gør det ondt *G*
mit knæ hæver og hæver og hæver - og er stenhårdt...
AV AV - jeg vil gerne ynkes lidt :)
Se lige hvordan det ser ud... og så er det helt blåt - det kan man ikke se på billedet!
iiiihhh hvor træls! Og så fik jeg lidt asfalteksem i begge håndflader.
Dumme hund jeg har ! *GG*
Nå .. syns lige I sku ha lidt at grine af - nu vil jeg ha MAD!

11 kommentarer:

  1. nåååååårh.. masser af ynk din vej :)

    SvarSlet
  2. Griner... vi sidder da slet ikke og griner. Vi sidder da og tuder med dig. Jeg tror de fleste af os har prøvet turen og ved hvor ondt det gør. Og det er ikke noget at grine af og slet ikke når det lige sker... Så masser af medfølelse er sendt til Billund...

    SvarSlet
  3. Nååå, ynk, ynk. Puste på det-puste på det.
    Er det det, der hedder en sportsskade ? Og det er noget skidt, for du skal holde dig sund og rask til næste uge...
    Bortset fra det, så skal du jo være sikker på, at der ikke er sket noget inde i knæet ! Eller med knæskallen ! Bare ment som et godt råd - hvis det "føles forkert".
    Og så er der aldrig noget, der er hundens skyld. Det er ejeren, der ikke har styr på det.....haha. (Har jo selv bidt i græsset et par gange i min hunde-tid)
    Men udsend gerne bulletiner fra dit sygeleje...
    Kærlige hilsener fra mig !

    SvarSlet
  4. AV for S...., mon ikke det knæ skal kigges på af en læge, det ser da bestemt ikke godt ud.
    God bedring, håber du er kampklar til week-enden.

    SvarSlet
  5. Det der skjedde med meg også for noen år siden.
    Det ble sa...... vondt og jeg endte på legevakten.
    "Vann i kneet" sa dustelegen.... "går over etterhvert."
    5 år etterpå måtte jeg fjerne menisken ved to operasjoner og først da ble det bra.
    Men god bedring til deg og ikke bruk benet for mye !

    SvarSlet
  6. Av av JEG SYNES NU DET ER SYND FOR DIG

    KRAM

    SvarSlet
  7. Du kan godt få lidt
    forståelse her, det er ikke rart med hævet knæ der gør ondt, kender det går og venter på knæoperation for en menisk skade, så jeg føler med dig og ønsker dig god bedring

    SvarSlet
  8. Nej nej det är livsfarligt ;D
    Paket på väg till dig
    Knus

    SvarSlet
  9. Av for pokker noget SHIT Pips, - ønsker dig god bedring og god weekend ! <3<3<3

    SvarSlet
  10. AV det har gjort ondt pips : ( håber du fik noget koldt på hurtig, og du må altså scrappe med det ene ben hævet over dit bryst, til hævelsen er væk sorry. Du skulle jo gerne være klar til convention : )
    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  11. AV og så siger de at motion er sundt?????
    God bedring med knæet.

    SvarSlet