onsdag den 8. september 2010

10 ting om mig... og et julekort *GG*

Ugens julekort til AltheasMix
Denne gang skal man bruge Beslag, nøgle, lås og hængsel.
Ikke det hele - men nogle af tingene.
Jeg lavede dette kort.
Og så over til Awarden jeg har fået af søde Johanna
Nu har jeg fået at vide at man, når man får sådan en, skal skrive nogle ting om sig selv, og videregive den til nogle man synes fortjener den :)
10 ting om mig:

1. Jeg er RØDHÅRET (haha)
2. Jeg har scrappet siden 2005 - dog er det først rigtig blevet til noget siden nytår.
3. Jeg er total udfordringsfreak.
4. Jeg har en syg humor (muhahaa)
5. Jeg elsker at bage, sylte og lave mad.
6. Jeg fik en arbejdsskade for 11 år siden, og er derfor bevilget fleksjob (leder med lys og lygte)
7. Jeg er lidt afhængig af min blog *fløjte - fløjte*
8. Jeg kvittede smøgerne for 3½ år siden - FEDT! (det er tvetydigt - haha)
9. Jeg HADER stegt lever.
10. Jeg ved ikk hvad jeg mere ska skrive...?? :) :)

---
Og så skal man videregive awarden hvis der er nogen man synes fortjener den...!?!?!?
UHHHH... men der er jo MANGE...
Jeg har valgt at give den videre til 3 dejlige piger der ALTID gør mig glad.
De er alle smaddersøde til at smide en kommentar her på bloggen.
De har humor og en frisk bemærkning.
Og så skal jeg Dælendrytme MØDE dem til convention - basta!

Maria
Annette
Vibeke

3 kommentarer:

  1. altså altså altså... så er man lige væk fra computeren i 24 og så har du lavet fem opdateringer - jeg kan jo slet ikke følge med ;) ha ha ..

    Først: fantastiske kort du har produceret - som altid. Fantastiske detaljer og gode opsætninger :)

    2: TAK! :) Jeg er jo helt beæret :) Og fedt at lære noget mere om dig!

    SvarSlet
  2. Min første tanke var også.... altså, altså pips, straks man forlader computeren en dag, så bliver man roddet ud eller ind i noget.. griner.

    Et anderledes julekort, men absolut rigtig lækker :o)

    Jeps vi skal mødes til conventionen, nu slipper du da slet ikke udenom... griner.

    Tak for awarden :o) så må jeg jo i gang.

    SvarSlet
  3. Jamen dog, Pips. Tak skal du have.
    Jeg har lige fået en af Maria også. Må man det ?
    Hvor er jeg altså meget beæret, og det er da rigtig dejligt. Det gør godt helt langt ind - og der er langt ! hihi.
    Jeg er totalt bagefter idag, og er på vej iseng...men nu skal jeg jo så skrive 10 ting om mig selv.
    Men tak skal du have. Sødt af dig.

    Og så har du haft travlt idag, kan jeg se. Hold da op. De er flotte alle, og egentlig ret forskellige.

    Glæder mig sådan til at se dig IRL 2/10.

    SvarSlet