onsdag den 4. august 2010

UTEE - en kat ... og en taske -

i dag fik jeg taget mig sammen til at forsøge mig med "knækket glas" af UTEE - efter denne artikel på Scrapsister.dkdet er ret flot -ihvertfald det Karina har lavet på artiklen ;) - hun er nu også helt utrolig dygtig og laver de fedeste ting!!
---
Mit resultat kan du se her, det var sjovt at prøve..og det gør jeg helt sikkert igen.


her kan man bedre se det krakelerede resultat - efter en tur i fryseren *G*

KarenMarie Efeu - og en lille Panduro metalplade. (syet på)


nå.... mens billedet af den lille soldat hyggede sig i fryseren - så kunne jeg jo lige bruge flere af mine papirrester.Så jeg lavede dette kort. Det er da forresten også rester der er brugt på soldater-kortet.


bånd fra KortogGodt - og en enkelt blomst fra WildOrchid.


og så havde jeg en foldet kurv til at stå, der ikke var dekoreret.Den fik hank og låg, så nu er det en taske :) Der blev dekoreret med nogle blomster og blade fra WildOrchid.

papiret er American Craft - Halloween.



Dagen er helt og aldeles afsat til H Y G G E - her i huset ... så må vi arbejde lidt ekstra i morgen - hihi.


Knus herfra.

2 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre ting du har fået lavet indtil nu :o) efter hvad du skriver, så lyder det jo til at der kan komme mere... Det ser kanon godt ud med utee ovenpå soldaten... hmm kunne godt være at man skulle prøve..

    SvarSlet
  2. Rigtig sød lille kurv, du har lavet.

    SvarSlet