fredag den 6. august 2010

Så er der marmelade .. og en lille udtrækning - :)

Så blev jeg færdig med kogeriet for i dag.
Det blev til 5 små glas af abrikos/dadel/sveske blandingen.
Og da jeg jo selvfølgelig måtte købe en hel pose øko appelsiner - og også flere abrikoser end jeg skulle bruge til likørerne...
Så lavede jeg lige lidt (9 glas - hihi) abrikos/appelsin/gulerodsmarmelade
Det har en helt fantastisk flot farve - og så smager det iøvrigt rigtig godt også. :)
Nå...!!!
nok om det.
---
Så over til noget helt andet.
Fordi I bare er så søde allesammen, og fordi jeg er superglad for alle de søde kommentarer jeg får.
Fordi det varmede rigtig meget med alle gratulationer i går og i dag, og fordi jeg synes I fortjener det.
:)
Så har jeg fundet lidt småtterier frem - og trukket lod
(det vil sige min søn stod for at trække)
mellem alle Jer der har smidt en kommentar de sidste par dage.
Nr. 1 blev Vranda - hun får dette her:
nr. 2 blev Thanni - der får dette her:
og nr. 3 blev aka - der får dette her:

hvis I altså lige smider mig en privat besked på scrapsisters med en adresse :)
kram


4 kommentarer:

  1. wieee... Det var noget af en overraskelse. Tusind tak :o) Syltetøjet ser rigtig lækkert og fristende ud. Jeg skal nok lige sende dig en pm på ss.

    SvarSlet
  2. Hold da op!! :)..1000 tak - uha der er ik' noget så dejligt som at blive overrasket :)
    ...

    SvarSlet
  3. Juhu. Tænk en overraskelse - og så til mig. Hvor er jeg bare glad. Tusind tak.
    Hils din søn og sig han er en dygtig dreng.

    - og syltetøjet er da osse fint....men jeg skal skynde mig at sende en pb.

    SvarSlet
  4. Dette var en koselig blogg, med hjemmelaget likør og marmelade i tillegg til alle de flotte kortene og nydelige eskene du har laget. Takk for titten.

    SvarSlet