søndag den 22. august 2010

Så er candyen trukket...

Da jeg den 24. juli besluttede at lave en candy fordi.....
havde jeg 54 følgere (det synes jeg jo var ret flot egentlig)
jeg havde siden jeg startede bloggen i januar haft 8425 besøg (Det var jeg OGSÅ stolt af)
og det var lørdag... og jeg var glad *G*
---
I dag er det d. 22. august
Jeg har haft en travl uge, og i dag skal der laves INGENTING - hihi
Jo forresten... jeg skal have trukket en vinder.
Men først en ny status
Det er ret vildt synes jeg for nu har jeg
99 følgere (WAUW!!)
jeg har i dag haft 12721 besøg (hold da op her har været mange den sidste måned)
i dag er det søndag... og jeg er stadig glad *G*
Og så skal Vinderen afsløres...
Der var 58 kommentarer på indlægget om candyen,
2 havde lagt dobbeltkommentar - så vi er nede på 56 deltagere
det er ret imponerende synes jeg.
Her er listen jeg printede ud med alle navne.
De blev skåret/klippet fra hinanden


foldet og lagt i en lille skål...

og her trækker min søn så vinderen...
:)
Den første der blev udtrukket havde IKKE linket fra sin blog desværre,
og da det var en betingelse trak vi en ny vinder.

Vinderen blev...
-
-
-
kommentar/deltager nr. 13
-
-
-
-
Mona E.
-
Så Mona - Tillykke med det *S*
Send mig din adresse på pabst1@stofanet.dk
Så sender jeg en lille pakke afsted til dig.

Nu vil jeg SCRAPPE og SLAPPE
hav en fantastisk Søndag

Knus.

6 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige :)..og go' afslapnings-og scrapsøndag til dig :)

    SvarSlet
  2. Heihei!
    Tusen takk for alle gratulasjoner, setter stor pris på det. Jeg ble kjempegla for å bli trukket ut som vinner av denne flotte candyen. Å hjertelig tusen takk til deg Dorthe for å trekke det riktige navnet, hehe. Scrappestæsj-lageret mitt er ikke det aller største så alle candyer mottas med evig takknemlighet.
    Go scrappesøndag til deg. Jeg har akkurat gjort ferdig mitt bidrag til Vintage Udfordring. Den kan ses på bloggen min. Nok en gang tusen takk!

    SvarSlet
  3. Tillykke til Mona E.
    Og sikke da en produktiv dag du har haft idag, Pips. Du er da gået hel kort-amok. Men søde er de - alle.

    SvarSlet