tirsdag den 24. august 2010

og så lige en udfordring...

pojjo/Johanna har en udfordring på sin blog
jeg blev inviteret til at deltage (Tak Johanna)
Hun vil gerne at man lader sig inspirere af dette billede
Om det er farverne
Mønsteret
motivet
eller andet er ligemeget.
Jeg sad og kiggede lidt på billedet.
Ja det måtte jeg jo lege med inden jeg gik i seng i aftes *G*
Efter at have kigget lidt, lukkede jeg computeren ned
og gik til scrapbordet
og her er hvad jeg åbenbart blev inspireret til
hihi
Ret sjov opgave faktisk.


9 kommentarer:

  1. Ja, det er da sjovt. Sådan havde jeg slet ikke tænkt et kort ud fra øverste billede. Men det er jo netop det sjove ved det. Men rigtig flot kort.

    Og så kan du godt begynde at glæde dig til Esbjergtur. Godt du fik taget dig sammen.
    Så jeg forventer jo et referat...hihi.
    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Det var en morsom utfordring.
    Og bidraget ditt ble jo kjempeflott.

    SvarSlet
  3. Sjov udfordring : ) i mit hovede blev det også helt anderledes, men det er jo det, der gør SÅ sjovt *GG* fin kort, du har lavet.

    SvarSlet
  4. Rigtig fed udfordring og sikke et mums billede :)
    Den opgave har du løst rigtig godt, og jeg elsker bare blomsterne!

    SvarSlet
  5. Fin utfordring.
    Nydelig kort du har laget.
    Klem

    SvarSlet
  6. Jeg fik også noget andet i mit hovede :o) men dejligt at der er så mange løsninger. Et rigtig flot kort du har lavet til udfordringen.

    SvarSlet
  7. Jeg er nu også ret sikker på at hvis jeg havde haft billedet ved siden af mens jeg scrappede var mit resultat blevet anderledes. Men det var jo det der var sjovt (for mig) ikke at have.

    SvarSlet
  8. Åhhh det blev ju sååå fint. Vilket jobb du lagt ner *ler* Tack för du ville vara med i min utmaning :D

    SvarSlet
  9. Härligt blommigt och jättefint kort!

    SvarSlet