mandag den 2. august 2010

Og så et Vintage kort ...

til Vintage udfordring #4
Brug Blomster
Dertil har jeg lavet dette kort (også i rester - hihi)
Papiret er Basic Grey Capella og vistnok også Manilla...
billedet er hentet på en vintageside på nettet ...
det har jeg sat på et stykke lyserødt karton og skåret ud, og så fik det lige lidt halvperler.
lidt af mit favoritblonde - og blomster fra WildOrchid
- jeg er storforbruger af deres blomster :)

Tim Holtz filmstrip, en crystal drop ranke ... også fra WildOrchid - og et par KarenMarie sommerfugle.

Det var dagens kortproduktion.
---
Tak for besøg her på bloggen - de er meget værdsatte.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Fine kort igen, dette og fra sidste indlæg.
    Når du overhovedet andet end at scrappe ? Det er da utroligt som du kan....sikke en energi.
    Men jeg kigger forbi, og nyder synet af alle dine fine ting.

    SvarSlet
  2. Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min!

    Så utrolig mange flotte esker og kort du har laget!!! Imponerende. Så flott at du kunne bruke malen jeg har bloggen. Jeg har litt "mani" på disse eskene innimellom.....

    Ha en strålende dag!

    -klem-

    SvarSlet
  3. Lækkert kort og flot vintagebillede.

    TAk for deltagelsen på vintageudfordringen. :)

    SvarSlet
  4. Atter en lækkert kort fra din hånd. Imponerende så meget du får lavet.

    SvarSlet
  5. WOW så snyggt kort.. jätte många fina detaljer att titta på. Gillar det massor..

    SvarSlet
  6. Så flott og stilig kort!! Nydelig pyntet!
    Takk for du deltar på Vintage utfordringen og tusen takk for hyggelig ord på bloggen min og at du vil være følger!
    Klem Mette

    SvarSlet
  7. kjempe fint kort! likte så godt plaseringen av blomstene og sammen med 'dråper' og det hjerte blonde båndet var utrolig fint :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klemmm fra Linda

    SvarSlet