fredag den 13. august 2010

Og så en udfordring mere

Hos Cupcake Craft Challenge er udfordringen
*Lace*
Dertil har jeg lavet dette kort.
Det bliver det sidste for i dag - *G* - nu skal jeg lige forsøge mig med at lave en æske til Toffefee.
Rigtig god weekend til Jer alle.
Jeg skal lave 40 forårsruller i morgen - og bage 2 snickerskager.
Vi skal holde noget fødselsdag søndag (fælles med svoger)
og jeg skal sørge for forret og dessert
Hjemmelavede Forårsruller
og Snickerskage med soft ice
:)
kram

3 kommentarer:

  1. Lækkert kort... Men det er de jo alle sammen, dem du laver :o) gem lige et par forårsruller og gerne et styk kage :o)

    SvarSlet
  2. Endnu et lækkert kort fra din side, det er jo helt vildt som du får produceret - jeg bliver helt misundelig :)

    SvarSlet
  3. A beautiful card. Thanks for joining us this week at CCC.

    Liza x

    SvarSlet