mandag den 9. august 2010

Kort til 3. udfordring hos

Denne gang er udfordringen - One for the girls
og jeg har lavet et kort i Tilda-papir, med et vintagebillede, lidt blonde, en af mine hjemmegjorte caméblomster og lidt primabling. Og så har jeg lavet en kant rundt om billedet med halvperler.
Jeg ELSKER halvperler - og fik .... hold nu fast ....
14000 hjem forleden dag *GG*
jo jo - du læste rigtigt.....
14000
haha.... de fylder - forbavsende lidt -
men gæt engang hvor lang tid det tager at farvesortere 4000 perler *lol*
de sidste 10000 var heldigvis ens - og ikke blandet.
her er mine nyerhvervede halvperler - altså en del af dem
ehmm... en meget lille del :)
og min hjemmegjorte blomst

Jeg ved godt jeg laver ret mange indlæg - men jeg synes at de forskellige udfordringer fortjener hvert sit indlæg - og helst også hvert sit kort.

1 kommentar:

  1. 14000!!!! WOW! hvor er det vildt :) Men de er nu også smukke ;) Meget yndigt kort.
    Jeg synes ikke det gør noget du laver så mange indlæg :)

    SvarSlet