fredag den 27. august 2010

Ingen Scrap i dag.

Tænk engang... jeg har faktisk slet ikke scrappet spor i dag.
Jeg troede ellers det ville blive en dag ved scrapbordet... men nej
Først fik jeg besøg af en veninde...
Så kørte jeg på indkøb (og det kan man få lang tid til at gå med - hihi)
Så gav jeg mig til at bage.
Og så har jeg ellers forsøgt at finde ud af hvad man medbringer til fællesscrap-hygge.
DET er dælme ikke nemt synes jeg *G*
Så skulle der laves aftensmad...
Sørme godt man har fri om fredagen fra det "kursus" jeg er på - hvordan skulle jeg ellers nå så meget at lave ingenting? *fnis*
og så skulle sønnike køres ud til en kammerat i Sdr. langtvæk,
der skal han være til Søndag - og så kan man sikkert få lov at hente ham igen også *G*
Og nu gider jeg ikk at scrappe... haha
så I kan få et billede af et kort jeg lavede for et par uger siden - det er en bestilling der, som I kan se, skal bruges i morgen.
Gode råd om at pakke til scrap-komsammen modtages gerne *G* - jeg er jo kun til kort og æsker ... ingen LO.
Rigtig God Weekend Allesammen.

5 kommentarer:

  1. Tænk sig - en hel dag uden scrap - det går da slet ikke *G*
    Nå men du får forhåbentlig lavet noget i weekenden ;p

    SvarSlet
  2. Har du ikke abstinenser? ryster du ikke? smiler.. dig som fremtryller så mange forskellige ting hver dag :o) Et dejligt kort du har fået lavet. Og god tur i morgen. Jeg skal selv have scrap herhjemme

    SvarSlet
  3. Ja, så er det jo godt at du har sådant et flot kort på lager :-). Det jo også skøn med en dag, hvor alt ikke lige kører efter planen :-).
    Som svar på dit spørgsmål, så skal jeg i arbejdsprøvning på et aktivcenter,hvor jeg skal undervise og hjælpe de ældre med noget kreativt ( har ikke nogen uddannelse til det, men pyt.. ). Det bliver spændende
    Har også været i arb prøv. i en bager butik, men det var for hårdt :-(
    Ha' en god weekend

    SvarSlet
  4. Sødt og romantisk kort.
    Men ellers er jeg da bekymret for din tilstand.....ingen scrap....lyder underligt. Men det lyder som en hyggelig dag.
    Hvad skal med ? Tænk på dit bord: underlag, skæreting, skriveting, papir, lim, pynt, værktøj. Hvad med at udvælge en farveskala ?
    Bare en ide. For jeg er selv typen, der slæber ALT med, + en håndtaske der bugner af alt muligt også, og tøj til både snestorm og hedebølge....så jeg er ikke god til at pakke.

    SvarSlet
  5. VA?? ingen scrapbooking?? *ler* Det skulle jag aldrig klara av hihihi
    Men du gör så fina kort

    SvarSlet